Dag lieve dames, ik ben 18 jaar en ben 12+5 weken zwanger. Op dit moment woon ik in een woongroep met allemaal dames met drugsproblemen etc. Ik zelf hoorde hier niet tussen, maar omdat er vroeger geen plek was, en ik het huis uit was gezet (17 jr) was ik hier gezet, ze hadden mij eerst een studio beloofd. Nu 7 maanden later, zou ik eindelijk mijn studio krijgen onder begeleiding van Triade Vitree (ja ik heb in de jeugdzorg gezeten helaas). Maar ik ben dus bang dat ik niet zwanger mag zijn in een studio, ik heb wel getekend ervoor en het is goedgekeurd. In die contract stond alleen dat je geen mensen mocht inwonen, maar verder niks over de zwangerschap. Eigenlijk had ik mijn zwangerschap geheimgehouden, dan zou ik het ook in die studio geheim kunnen houden, zonder gevolgen, maar iemand kwam er toch achter; dus ik had het uit vertrouwen toch toegeven, helaas heeft deze persoon mij verraden en heb ik nu heel veel angst dat ik daar niet mag wonen en toch afgekeurd word. Heeft iemand toevallig advies of kennis? Wat zou ik moeten doen? Iedereen zegt steeds dat ik mijn kind moet weghalen; maar dat ga ik ABSOLUUT NEVER NOOIT doen.