10 Reacties

2 maanden geleden

Heb ik geen ervaring mee, maar had een proefje van methol10. Dat helpt blijkbaar.

2 maanden geleden

Reactie op Sina Alea

Heb ik geen ervaring mee, maar had een proefje van methol10. Dat helpt blij ...
Sorry, moet Mentho10 zijn

2 maanden geleden

Je huid wordt een stuk droger en is waarschijnlijk ook wat aan het uitrekken omdat je groeit. Dit geeft beide jeuk. Een goede bodylotion helpt vaak al, als dit niet helpt of je hebt uitslag is het prettig dit te laten bekijken door je huisarts

2 maanden geleden

Bij mij helpt smeren met pure kokosnoot olie super goed!

2 maanden geleden

Ik heb hier vanaf t begin al vrijwel overal jeuk (let op als je jeuk hebt op je handpalmen/voetzolen, das geen goed teken). Ik doe er niks aan, soms een krabsessie maar meestal negeer ik het馃槄

2 maanden geleden

Mijn schoonzusje had veel jeuk op haar buik en bij haar hielp talkpoeder blijkbaar. Zelf gelukkig geen last van..

2 maanden geleden

CPD Hennep cr猫me van Luco vitaal. Was voor mij echt een uitkomst vorige zwangerschap

2 maanden geleden

Ik heb de dream Cream van Lush hiervoor gekocht. Werkt voor mij goed! Alleen had ik er vooral tijdens het eerste trimester last van

2 maanden geleden

Ik heb heeel veel jeuk aan mijn buik en bij mij helpt de zwangerschapsolie van Na茂f best goed!

2 maanden geleden

Okeeffe skin repair. Je huid raakt vreselijk droog en dat gaat jeuken. Goed vet houden okeeffe werkt bij mij altijd super.