28 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op SnnevL
Jake en Jace heel leuk! Alleen vindt m'n vriend niks🥲
Nolan hadden we voor ...
Haha wat toevallig! Hebben we wel zelfde smaak🤭 Nolan lijkt idd wel veel op Nova. Jammer dat je vriend Jake en Jace niks vind. Misschien. Evan/Yvan, Ravi, yves. Lastig eh jongens namen. Wil je ook. 4 letters voor een jongens naam?
4 maanden geleden
Reactie op SnnevL
Ravi of Savi had ik ook in gedachten, zal t eens voorstellen thuis🤣
Ja li ...
Haha ben heel benieuwd hoe daar op gereageerd word 🤣 ik ben ook nog steeds bezig met de juiste naam vinden, er is niet echt een naam wat mij of mn partner een sterk gevoel geeft. De namen die ik nu zeg hier op jou topic is omdat ik het erg leuke namen vind maar mijn partner niet of omdat het niet bij ons past jammer genoeg haha
4 maanden geleden
Het was zo moeilijk maar wij zijn eruit, tenminste tot nu toe. We doen een friese naam! Zijn er nog meer mensen die een friese naam aan hun kindje geven??
4 maanden geleden
Nou jongensnamen zijn echt zóveel lastiger dan meisjesnamen!
Ik wil heel graag Jones. Mijn man twijfelt. Maar van oorsprong werd deze naam gegeven aan zonen van John, en mijn man heet eigenlijk John (roepnaam Jamie) dus ik vind het dubbel leuk 🙂
25 dagen geleden
Reactie op SnnevL
We zijn er nog steeds niet uit😶
Het lijkt erop dat het Lio of Milo gaat wo ...
Dat heb ik dus ook met Milo, Milan of iets wat er op lijkt. In de film The Mask heet die hond geloof ik ook Milo😅. Dus in dit geval is de keus makkelijk gemaakt en wordt het Lio. Maar het lijkt erop dat je dit ook niet leuk vindt, ik zou toch nog even doorzoeken. Soms weet je het ook pas als je baby is geboren. Succes ermee😊