15 Reacties

2 maanden geleden

Kjeld Jurre Joas Roan Jarno Levi

2 maanden geleden

Mats Jens Sepp

2 maanden geleden

Nolan, James, Jake, Miles, Jace

2 maanden geleden

Reactie op naomley

Nolan, James, Jake, Miles, Jace
Jake en Jace heel leuk! Alleen vindt m'n vriend niks🥲 Nolan hadden we voor als onze dochter een jongen was! Lijkt helaas teveel op Nova haha

2 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Jake en Jace heel leuk! Alleen vindt m'n vriend niks🥲 Nolan hadden we voor ...
Haha wat toevallig! Hebben we wel zelfde smaak🤭 Nolan lijkt idd wel veel op Nova. Jammer dat je vriend Jake en Jace niks vind. Misschien. Evan/Yvan, Ravi, yves. Lastig eh jongens namen. Wil je ook. 4 letters voor een jongens naam?

2 maanden geleden

Reactie op naomley

Haha wat toevallig! Hebben we wel zelfde smaak🤭 Nolan lijkt idd wel veel o ...
Ravi of Savi had ik ook in gedachten, zal t eens voorstellen thuis🤣 Ja liefst 3 of 4 letters! Zie dat jij ook een jongen krijgt, heb jij de naam al?

2 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Ravi of Savi had ik ook in gedachten, zal t eens voorstellen thuis🤣 Ja li ...
Haha ben heel benieuwd hoe daar op gereageerd word 🤣 ik ben ook nog steeds bezig met de juiste naam vinden, er is niet echt een naam wat mij of mn partner een sterk gevoel geeft. De namen die ik nu zeg hier op jou topic is omdat ik het erg leuke namen vind maar mijn partner niet of omdat het niet bij ons past jammer genoeg haha

2 maanden geleden

Reactie op naomley

Haha ben heel benieuwd hoe daar op gereageerd word 🤣 ik ben ook nog steeds ...
Ja het is zooo moeilijk😬

2 maanden geleden

Het was zo moeilijk maar wij zijn eruit, tenminste tot nu toe. We doen een friese naam! Zijn er nog meer mensen die een friese naam aan hun kindje geven??

2 maanden geleden

Nou jongensnamen zijn echt zóveel lastiger dan meisjesnamen! Ik wil heel graag Jones. Mijn man twijfelt. Maar van oorsprong werd deze naam gegeven aan zonen van John, en mijn man heet eigenlijk John (roepnaam Jamie) dus ik vind het dubbel leuk 🙂

2 maanden geleden

Bowi? Lenn?

2 maanden geleden

Finn, Luca, James, Boaz misschien?

2 maanden geleden

Ik vind Mees en Moos ook heel leuk

2 maanden geleden

Wij twijfelde tussen Senn en Dez maar gaan uiteindelijk toch voor Dez. Stoer en kort en wat je niet veel hoort

2 maanden geleden

Reactie op boerderijtje

Het was zo moeilijk maar wij zijn eruit, tenminste tot nu toe. We doen een ...
Ons zoontje heet Sybe, ook Fries. Wij zijn er nog steeds ontzettend blij mee.