33 Reacties

3 maanden geleden

Ted Kees Sam Mees Flip En ons zoontje Joep natuurlijk

3 maanden geleden

* Ronan / Rowan / Roan * Rhys (spreek je uit als Ries) * Jace * Riv * Logan * Miles * Mex

3 maanden geleden

Ik vind Elia erg mooi, maar mijn man niet dus wij gaan m niet gebruiken😂

3 maanden geleden

Ik lees even mee! Bij ons precies hetzelfde, ik vind heel veel namen leuk, mijn vriend maar 2, dus we komen er niet uit 😂

3 maanden geleden

Sev Lev(v) Senn Ons zoontje heet Raf

3 maanden geleden

* Ronan / Rowan / Roan * Rhys (spreek je uit als Ries) * Jace * Riv * Loga ...
Toevallig een SJM fan? 😄

3 maanden geleden

Reactie op Eva F

Toevallig een SJM fan? 😄
Ja haha! Whoops 😜🫣 Ik vind vooral Rhys het leukste (maar Rhysand vreselijk hahahah).

3 maanden geleden

Ja haha! Whoops 😜🫣 Ik vind vooral Rhys het leukste (maar Rhysand vreselij ...
Ik krijg ook een jongen maar de naam waar wij voor gaan heb ik er niet tussen gezet (wil toch liever geen risico lopen haha). Maar Rhys was in mijn vorige zwangerschap wel een grote kanshebber! 🫣

3 maanden geleden

Mason Shayne / Shane Sky Mijn zoontje hebben we uiteindelijk Joah genoemd 💙

3 maanden geleden

Eerste zoontje heet Lucas. Voor mij was Jake toendertijd ook een optie, wellicht als tweede naam. Man vond het verschikkelijk.. Komt ie nu opeens aan met 'Wat vind je van de naam Jake? Die is best leuk toch!'💀 Dus Jake doet dit keer wel mee haha! Verder vinden we Thijs wel oke, al houden we meer van namen die in NL/Engels beiden kunnen, doordat we een Engelse achtergrond/familie hebben. We hebben gelukkig nog even, al is voor nu Jake dus hoogste kanshebber haha! Volg even of er nog andere opties uitkomen😂

3 maanden geleden

Ken je de app "Kinder" al? Soort Tinder voor kindernamen 😂 je krijgt best veel opties en ook welke dan matchen. Wij zijn er zo ook op één naam uitgekomen.. Jongensnamen zou met onze eerste, uiteindelijk een dochter wat veel makkelijker was, ook echt een issue zijn geweest

3 maanden geleden

Wij krijgen een meisje maar onze jongensnamen waren Jace Dani Julian Liam

3 maanden geleden

Reactie op Mama_M_1995

Ken je de app "Kinder" al? Soort Tinder voor kindernamen 😂 je krijgt best ...
Wij noemen m kindertinder 🤣

3 maanden geleden

Bij ons staat de naam al vast, het was ook een strijd en ineens wisten we het. - Dani - Luca - Oliver - Owen - Kai - Stef - Guus - Levi Niet de meest originele namen, i know haha

3 maanden geleden

- Vinz - Ries - Raff - Quin - Mels - Aris - Mason - Ties Ons zoontje heet Odin, de Noorse “All father”

3 maanden geleden

Dit was ons lijstje bij de eerste, wij krijgen nu een meisje. - Olivier - Thijmen - Boris - Stijn - Victor - Diederik - Tobias - Casper - Laurens

3 maanden geleden

Wij hebben al een naam gekozen voor ons mannetje, maar ik deel toch even mijn lijstje ter inspiratie! 💙 Zoals je kan zien, ik vond heel veel namen mooi, mijn partner heel weinig 🤣 Denk dat we er voor een meisje iets rapper uitgeraakt zouden zijn... Ik zal een 💙 zetten bij de namen die we beide leuk vonden Scout Finn Noud Léon 💙 Vic Loïc Lewis Lou 💙 (uitgesproken met oe klank) Luka Noam Alfie Bowie 💙 Otis 💙 Aster Eden Vin Morris 💙 Julien Fritz Jakob Owen Beau Kai Lias

3 maanden geleden

Wij weten nog niet wat het word, nog een paar dagen geduld.. maar dit is ons lijstje voor als het een jongetje word: - Liam - Oakley - Colton - Harvey - Sky (of Skyler.. twijfel) - Mace

3 maanden geleden

Reactie op Mama_M_1995

Ken je de app "Kinder" al? Soort Tinder voor kindernamen 😂 je krijgt best ...
Ja hebben we al uitgetest.. maar helaas 🙃

3 maanden geleden

Adam Emmett Matthew James Thomas Daniel Nathan Ethan Connor Dylan William Oliver Wij neigden naar meer standaard namen - mijn man is wel Engelstalig dus dat beïnvloedt toch wel de keuze. 😅