33 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Clover21

Adam Emmett Matthew James Thomas Daniel Nathan Ethan Connor Dylan William ...
Adam vind ik zelf ook een hele leuke! Maar gezien ik zelf Eva heet, valt die uiteraard af. 🤪 Ik ben zelf ook wel meer voor de Vlaams en Nederlands klinkende namen, maar liefst ook namen die niet 1.000 keer voorkomen.

3 maanden geleden

Op ons (korte) lijstje van namen die we beide wel oké vinden, maar dus niet onze voorkeur hebben, staat momenteel: - Oscar - Thieu Ons zoontje heet Mille (echt uitgesprokken zoals je het schrijft, dus Mil - le). Mijn man wil nu heel graag de naam Juul of Phil. Terwijl ik mijn zinnen gezet heb op Hugo of Loïc. Mon vind ik ook leuk, maar Mille & Mon is misschien te veel van het goede. Iemand die nog een leuke combi weet met Mille?

3 maanden geleden

Ties Guus Duuk Otis Pepijn Elias Lio Moeilijk hè 😮‍💨🩵

3 maanden geleden

Namen die wij hebben uitgekozen Xillian Kylo Braeden Bradley Bentley Ons zoontje heet Brantley Xaverio, Brantley is een combinatie van Bradley en Bentley. En Xaverio is afgeleid naar mijn vriend zijn naam Xavier

3 maanden geleden

Hidde Mathis

3 maanden geleden

Reactie op Eva F

Op ons (korte) lijstje van namen die we beide wel oké vinden, maar dus niet ...
Mels?

3 maanden geleden

Reactie op Eva F

Op ons (korte) lijstje van namen die we beide wel oké vinden, maar dus niet ...
Luuk Joep Gijs

3 maanden geleden

Reactie op Eva F

Op ons (korte) lijstje van namen die we beide wel oké vinden, maar dus niet ...
Jip of Fedde

3 maanden geleden

Mauro Caio Mattia

3 maanden geleden

Jongensnamen vinden wij ook heel ingewikkeld. Dit is mijn lijstje die ik afgelopen tijd heb bijgehouden. Milan Jip Evan Max Ilias Abel Ezra Julian Elias Mats Novan Otis

3 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn vriend en ik zijn er uiteindelijk uitgekomen. Maar alle namen die ik leuk vond, vond hij “mwah”. Ik had bijvoorbeeld: Elijah Lio Diego Aiden

3 maanden geleden

Reactie op Eva F

Op ons (korte) lijstje van namen die we beide wel oké vinden, maar dus niet ...
Mylo pas ook heel mooi bij Mille die staat op ons lijstje vindt dat zo’n mooie naam

3 maanden geleden

Wat wij leuk vinden: - Dries - Bobbie - Tommy - Donny - Ted - Per - Frenkie - Kees - Willem - Koos Dé naam zit hier ook tussen 🩵