32 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik volg even, ook van geen een naam echt super enthousiast. 馃槄

茅茅n maand geleden

Morris Seb Jason Jax Luuk Lux

茅茅n maand geleden

Bowie, Bobby, Koos, Kees, Moos, Willem, Frenkie, Don(ny)

茅茅n maand geleden

Savi Jace Louen / Lowen Dean Bodi Maar welke het wel wordt weten we ook nog niet馃ゲ

茅茅n maand geleden

Thomas We krijgen nu een meisje dus wie weet voor de volgende 馃挄

茅茅n maand geleden

Fons, Jens, Joes

茅茅n maand geleden

Mick! 馃挋

茅茅n maand geleden

Tobias, David, Joep, Noah, Ted, Boaz, Jop

茅茅n maand geleden

Heb je al Kinder gedaan? Tinder met je partner voor kindernamen,soms zie je toch ineens mooie opties er tussen. Ons eerste kindje heet Otis en als we nu een jongetje zouden krijgen werd het Siep. Het wordt een meisje dus die laten we gaan.

茅茅n maand geleden

Adam Emmett Matthew Colin Aemon Daniel William Nathan Owen Ethan Patrick Cian Dylan Patrick Connor Het wordt een meisje dus we hadden er nog niet echt goed over nagedacht 馃槃

茅茅n maand geleden

Vince, Seth, Noah, Brody, Yves, Isaiah, Leo, Silas, Ivan, Christopher, Arlo, Xavier, Anthony, Laurent, Eli, Henry en Mason

茅茅n maand geleden

Phil, Ralph, Hugo, Cas, Oscar, Jul en Lo茂c worden het hier niet. Toen ik zwanger was van ons eerste zoontje was Elliot ook een grote kanshebber.

茅茅n maand geleden

Fabian, Tobias, Mick, Robin, Aron, Marlon, Collin, Daan, Marijn zijn het allemaal niet geworden. Zijn er nog niet 100% over uit over de naam maar deze namen vond mijn man niet leuk 馃槀

茅茅n maand geleden

Samuel, James, Lewis. We krijgen een meisje!

茅茅n maand geleden

Jurre, jelle, sven. De eerste 2 omdat mijn partner zijn naam met een J begint. De laatste omdat we dan de initialen S.S krijgen en mijn opa die de oorlog als kind meegemaakt heeft leeft nog. Anders had Jurre of Sven het wel kunnen worden.

茅茅n maand geleden

Wij krijgen een meid, maar ik wilde voor een jongen heel graag Remi 馃挋

茅茅n maand geleden

Ole, Sep, Louen, Louie, Owen, Jona, Lodi, Adam, Kik, Lewis, Oliver, Moos

茅茅n maand geleden

Harper, Sidney, Cillian, Colin.

茅茅n maand geleden

Noah, Tijn, Sem, Joah, Sam, Luca, Senn, Lukas, Levi, Owen en Miles

茅茅n maand geleden

Reactie op Miloutje

Jurre, jelle, sven. De eerste 2 omdat mijn partner zijn naam met een J be ...
Ik vind Jelle ook zo leuk maar krijg mijn man er niet aan 馃槙