18 Reacties

6 maanden geleden

Misschien heb je hier wat aan Luxx Senn Zayn Otis Riv River Lowen Dez Zef Aiden Fedde Maes Vinz Luke Milo Diaz Odin Novell Kaeden Fez Ian Vender

6 maanden geleden

Reactie op Abietje

Misschien heb je hier wat aan Luxx Senn Zayn Otis Riv River Lowen Dez Zef ...
Aaahh thanks, ik ben zelf helemaal fan van Milo alleen mijn vriend is nog niet helemaal overgehaald😅

6 maanden geleden

Ik zit met hetzelfde dilemma dus ik maak even gebruik van je topic 😅 Verder dan dit ben ik ook nog niet gekomen en dan zijn dit nog de "beste" 🙄 Brenn Lucas Roan Thomas

6 maanden geleden

Zo herkenbaar! Dit is nu mijn lijstje maar heb nog niet DE naam gevonden voor als het een jongentje is. Miles Revi Juda Joah Louis Lowen Lovis Mosi Morris Ace Yuki Zion Asa Miro Moos Sev Eza

6 maanden geleden

Jurre Bjorn Sven Sten Kjeld

6 maanden geleden

Luca Boaz Dani Lowen - Lowén

6 maanden geleden

Namen die ik had uitgezocht maar die het niet zijn geworden: Xilian Kylo Braeden

6 maanden geleden

Onze eerste zoon heet Fender 💕

6 maanden geleden

Dit is mijn lijstje, wat ik over de tijd heen verzameld heb. De namen waar een blauw hartje naast staan, zijn in onze top beland voor mocht het een jongen worden! (aan het wachten op de uitslag van het geslacht... spannend!) Trouwens, benieuwd wat jullie van onze 💙-naampjes vinden... Want wij zouden niet kunnen kiezen 😅 Scout Finn Noud Léon 💙 Vic Loïc Lewis Lou 💙 Luka Noam Alfie Bowie 💙 Otis Aster Eden Vin Morris 💙 Julien Fritz Jakob Owen Beau Kai Lias

6 maanden geleden

Ik heb twee zoontjes: James en Jack. Mocht dit ook een jongetje worden dan noemen wij hem denk ik Elijah.

6 maanden geleden

Wat is je smaak? Langer , korf, Nederlands, Engels, de standaard namen of juist wat apart ?

6 maanden geleden

Reactie op Moeke21

Wat is je smaak? Langer , korf, Nederlands, Engels, de standaard namen of j ...
Lekker kort! En mag uniek maar moet niet te gek worden allemaal

6 maanden geleden

Reactie op EMBO

Dit is mijn lijstje, wat ik over de tijd heen verzameld heb. De namen waar ...
Morris is erg leuk!

6 maanden geleden

Herkenbaar. Ik vind Engelse jongensnamen wel het leukste.

6 maanden geleden

Reactie op EMBO

Dit is mijn lijstje, wat ik over de tijd heen verzameld heb. De namen waar ...
Oja Kai vond ik ook altijd een leuke 😍🌊

6 maanden geleden

Ik lees even mee☺️

6 maanden geleden

Ons zoontje heet Owen, wij hebben juist veel moeite met een meisjes naam verzinnen, jongens naam gaat Kai of Sev worden.

6 maanden geleden

Reactie op naomimarel

Lekker kort! En mag uniek maar moet niet te gek worden allemaal
Wij hebben een Joes!