12 Reacties

vor 24 Tagen

Ik dacht ook voor als ze gaat zitten, en niet in de reiswieg. Ik heb wel een joolz essentials hoeslakentje voor in de kinderwagen en een wikkeldeken van jollein om haar in te leggen!

vor 24 Tagen

De voetenzak is inderdaad bedoeld als het kindje gaat zitten in de Joolz. Voor de huidige kinderwagenbak heb je een wieg molton, wieg hoeslakentje en een lakentje (hydrofiel kan ook prima) en dekentje nodig. Kun je allemaal prima bij bijv de Hema halen :)

vor 24 Tagen

Reactie op saardh96

Ik dacht ook voor als ze gaat zitten, en niet in de reiswieg. Ik heb wel ee ...
Thanks voor je reactie 🥰

vor 24 Tagen

Reactie op Veer1503

De voetenzak is inderdaad bedoeld als het kindje gaat zitten in de Joolz. V ...
Thanks voor je reactie, is die discussie nu ook uit de lucht haha ☺️

vor 24 Tagen

Ik had dezelfde vraag, maar een vriendin heeft hem ook al in de reiswieg gebruikt. Heerlijk warm en kan dus dan al gebruikt worden :)

vor 24 Tagen

Wij hebben hem de hele winter gewoon in de bak gebruikt ;) ideaal en lekker warm + ze kan hem niet afschoppen. Wel even denken dat je de bodem opvult met een dikke hydrofiel in t begin zodat je kindje niet naar onder zakt. Uiteraard marketing van Joolz om te zeggen dat ie niet voor in de bak is 😝

vor 24 Tagen

Die voetenzak is idd alleen voor het zitgedeelte. Maar als hij er ook in past, zou je hem ook daarvoor kunnen gebruiken. Wij hebben een EasyWalker, maar die voetenzak is te groot voor de reiswieg, dat zou niet fijn passen. Voor de komende maanden is het wel erg lekker voor je kindje om hem ergens in te wikkelen. De bodem van de wieg is erg koud, dat dunne matrasje isoleert niet zoveel. Dus lekker inrollen in een dekentje of wikkeldoek, zodat hij geen koud ruggetje krijgt.

vor 23 Tagen

Als het past lekker doen! Ik gebruik zelf de voetenzak van de maxi cosi in de kinderwagen, die is wat kleiner.

vor 23 Tagen

Kan ook in de bak hoor! Doen wij ook. Past er goed in en is lekker warm!

vor 23 Tagen

Wij hebben ook een voetenzak in de bak. Veel makkelijker! Hebben dan geen joolz maar een easywalker. Bij onze eerste zoon zo gebruikt en gaan we nu weer doen.

vor 23 Tagen

De voetenzak van Joolz die ik heb is best groot en zou ik niet gebruiken voor de bak maar inderdaad alleen wanneer hij overgaat naar het zit gedeelte. Ik heb wel een voetenzak van Koeka met teddy vanbinnen in de bak liggen (zo eentje die je ook in de maxi Cosi kan gebruiken) zodat hij toch lekker warm ligt. En nog een extra dekentje erbij.

vor 22 Tagen

Kan allebei! Had zelf de vorige keer een skipak voor de baby gekocht bij de C&A, was ideaal en minder ruim dan een grote voetenzak waardoor warmte beter vastgehouden wordt, en als het erg koud is icm een deken