19 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb mijne 5 oktober pas haha. Gewoon mijn schoonzus die op een mooie locatie fotos gaat maken van mij en mijn man. Ik heb wel wat jij beschrijft qua jurkje. Had dat deze zomer bij de h&m gehaald (geen idee of ze die nog verkopen)
Zal even zoeken en zo het linkje delen als deze er nog is 🤭
2 maanden geleden
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1188777004.html
Zo te zien is ie er nog. Idk of hij voldoet, maar ajb 😁
2 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1188777004.html
Zo te zien is ie er n ...
Hij is mooi! Maar niet de stof die ik zoek 🥰
2 maanden geleden
Misschien niet de stof die je beschrijft achteraf. Lees je bericht nu nog een keer 🫣
2 maanden geleden
Reactie op Fenna166
Ik heb via ditislot een mooie jurk besteld 😍
https://ditislot.nl/?srsltid ...
oeh ik zie inderdaad leuke jurken!
2 maanden geleden
Reactie op joelleboerboom
Hij is mooi! Maar niet de stof die ik zoek 🥰
Aah ja dacht ik al 🫣
2 maanden geleden
Een tip als je bij boohoo besteld bestel dan zeker een maar groter. Ik had 8 jurken/jumpsuits besteld. Of de kwaliteit was ruk of het zat veeeeelste strak. Heb zelf bij H&M een mooie ofshoulder jurk besteld. Die had je in zwangerschaps variant en gewoon. Ik heb de gewone gedaan en die rekt super goed en mooi mee!
2 maanden geleden
Reactie op Cv-ketel
Ik kreeg van de fotografe juist de tip dat strakke jurken meestal minder mo ...
Dat hangt ook een beetje af van het model zelf. Als zij een slank lichaam heeft en enkel de buik steekt uit dan kan een strakke jurk heel mooi zijn. Voor de vrouwen met hier en daar een klein vet rolletje zoals ik 😬 is een jurk die u model wat meer flatteert idd mooier
2 maanden geleden
Reactie op eviimilano
Dat hangt ook een beetje af van het model zelf. Als zij een slank lichaam h ...
Zij gaf aan dat voor iedereen geldt dat een wijdere jurk mooier is op de foto, ook als je slank bent 😉
Maar: ze doet alle zwangerschapsfotoshoots wel buiten in de natuur, misschien dat het daar nog iets mee te maken heeft
2 maanden geleden
Reactie op Cv-ketel
Zij gaf aan dat voor iedereen geldt dat een wijdere jurk mooier is op de fo ...
Wel ik ben ook fotograaf 😉 en doe zowel studio als buiten fotografie. Een wijdere jurk of boho jurk staat iedereen idd wel of je nu lang, kort, smal of breed bent. Maar uiteindelijk is het nog altijd de keuze aan de klant zelf waar zij haar het beste in voelt. En als zij een mooie aansluitende jurk wilt en ze heeft daar het figuur voor wie zijn wij dan om te zeggen dat dat niet kan?
2 maanden geleden
Ik heb deze jurk gescoord via Vinted. Maar is gewoon van SHEIN 😅 maar ik ben bang dat je hem dan niet meer optijd binnen hebt.. mocht je interesse hebben in deze jurk.. ik heb hier a.s. zaterdag mijn shoot in en kan hem daarna evt aan je verzenden?
2 maanden geleden
Ik had deze aan. Van de new yorker was maar 15 euro dus ook niet te duur voor een eenmalige foto sessie.
2 maanden geleden
Reactie op MichelleDR91
Ik had deze aan. Van de new yorker was maar 15 euro dus ook niet te duur vo ...
Had natuurlijk wel een paar maten groter gekocht dan ik normaal heb
2 maanden geleden
Ik had deze aan! Stond heel mooi en fotografe was er ook heel enthousiast over 😊