16 Reacties

één maand geleden

Ik heb deze bij temu besteld maat is goed en de jurk is ook mooi.zelfde als op het plaatje

één maand geleden

Ik heb iets meer info nodig om mee te kunnen denken.. Wat voor soort effect wil je met de jurk? Zo openvallend, gedrapeerd of juist nauwsluitend, extra lang of closeup dus onbelangrijk? Is je shoot buiten in de natuur of in een studio? De meeste fotografen hebben een leen garderobe, je zou kunnen informeren of die van jou zoiets heeft?

één maand geleden

Ik zou een fotograaf zoeken die een clientcloset heeft! Ik weet niet waar je woont, maar als in de buurt van Zwolle is dan heb ik wel tip voor je als je daarvoor openstaat.

één maand geleden

Vraag inderdaad je fotograaf naar hun klanten garderobe :-) Ik ben zelf fotograaf en heb ontzettend dure jurken er tussen zitten.. Je kan die ook niet ‘gewoon’ dragen omdat ze heel erg lang zijn. Als je wel zelf wat wil aanschaffen zou ik even een kijkje nemen bij ditislot. Deze zijn een stuk goedkoper en kan je na je zwangerschap ook nog dragen :-)

één maand geleden

Ik heb de vorige keer op Vinted besteld en nu bij h&m, daar is sale tot 70%...

één maand geleden

Reactie op Fleurmii

Ik heb de vorige keer op Vinted besteld en nu bij h&m, daar is sale tot ...
Heb ik vorige zwangerschap ook gedaan! Gewoon ‘normale’ jurken met veel stretch of alleen strak rondom je borsten en daaronder heel los en wijd.

één maand geleden

Voor mijn vorige zwangerschap heb ik online jurken gekocht bij love and wander en ben daar heel tevreden over. Maar voor deze zwangerschap ben ik opzoek naar iets nieuws, dus ik lees even mee!

één maand geleden

Reactie op FräuleinV

Ik zou een fotograaf zoeken die een clientcloset heeft! Ik weet niet waar j ...
Hooi ik woon in buurt van Zwolle hè je tips ?

één maand geleden

Reactie op Margo1

Hooi ik woon in buurt van Zwolle hè je tips ?