16 Reacties

één maand geleden

Ik heb deze bij temu besteld maat is goed en de jurk is ook mooi.zelfde als op het plaatje

één maand geleden

Ik heb iets meer info nodig om mee te kunnen denken.. Wat voor soort effect wil je met de jurk? Zo openvallend, gedrapeerd of juist nauwsluitend, extra lang of closeup dus onbelangrijk? Is je shoot buiten in de natuur of in een studio? De meeste fotografen hebben een leen garderobe, je zou kunnen informeren of die van jou zoiets heeft?

één maand geleden

Ik zou een fotograaf zoeken die een clientcloset heeft! Ik weet niet waar je woont, maar als in de buurt van Zwolle is dan heb ik wel tip voor je als je daarvoor openstaat.

één maand geleden

Vraag inderdaad je fotograaf naar hun klanten garderobe :-) Ik ben zelf fotograaf en heb ontzettend dure jurken er tussen zitten.. Je kan die ook niet ‘gewoon’ dragen omdat ze heel erg lang zijn. Als je wel zelf wat wil aanschaffen zou ik even een kijkje nemen bij ditislot. Deze zijn een stuk goedkoper en kan je na je zwangerschap ook nog dragen :-)

één maand geleden

Ik heb de vorige keer op Vinted besteld en nu bij h&m, daar is sale tot 70%...

één maand geleden

Reactie op Fleurmii

Ik heb de vorige keer op Vinted besteld en nu bij h&m, daar is sale tot ...
Heb ik vorige zwangerschap ook gedaan! Gewoon ‘normale’ jurken met veel stretch of alleen strak rondom je borsten en daaronder heel los en wijd.

één maand geleden

Voor mijn vorige zwangerschap heb ik online jurken gekocht bij love and wander en ben daar heel tevreden over. Maar voor deze zwangerschap ben ik opzoek naar iets nieuws, dus ik lees even mee!

één maand geleden

Reactie op FräuleinV

Ik zou een fotograaf zoeken die een clientcloset heeft! Ik weet niet waar j ...
Hooi ik woon in buurt van Zwolle hè je tips ?

één maand geleden

Reactie op Margo1

Hooi ik woon in buurt van Zwolle hè je tips ?
Check instagram voor Elise Schuurman Fotografie. Zij heeft een hele mooie stijl vind ik, ook leuke jurken in haar client closet die je mag gebruiken. En daarnaast is het fijne dat ze heel relaxed is, duidelijk aanwijzingen geeft van hoe of wat qua houding. En dat vind ik heel fijn, want ik ben wat onzeker voor de camera haha

één maand geleden

Ik ga er één bestellen bij Boutique by JLK 😊

één maand geleden

Heeft iemand enig idee waar ik een vergelijkbare jurk zoals deze kan vinden? ☺️

één maand geleden

Reactie op starry94

Heeft iemand enig idee waar ik een vergelijkbare jurk zoals deze kan vinden ...
Ik denk dat ditislot wel iets soortgelijks heeft :-)

één maand geleden

Deze jurk is ook echt een aanrader! Valt naar maat en zit ook wat stretch in 😊 heb hem ook voor mn schoot

één maand geleden

Ik heb deze besteld in het wit en groen, van guts&gusto. Nu met 50% korting 😊 Nog niet binnen dus ik weet niet of het wat is

één maand geleden

Reactie op starry94

Heeft iemand enig idee waar ik een vergelijkbare jurk zoals deze kan vinden ...
DitisLOT heeft prachtige jurken in verschillende modellen en kleuren 😍

één maand geleden

Hoi! Ik ben op zoek naar zo’n soort setje voor een fotoshoot. Iemand die weet waar je zoiets kunt kopen? 😊