12 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben na mn eerste nooit meer de oude geworden 🫢. Je hersenen zijn aan het veranderen nu je moeder bent (ja nu al!) en vanuit biologisch perspectief is een (spreekwoordelijk) mierennest niet de meest relaxede plek om je nest te bouwen, dus het is best logisch allemaal.
5 maanden geleden
Reactie op irish811
Ik had dit in Barcelona ook voor mijn zwangerschap hoor! Het is daar idd ec ...
Heel herkenbaar. Moet flink op mn tanden bijten soms.. ik was voor de zwangerschap al een felle maar nu vind ik het zelf niet eens leuk meer🥲
5 maanden geleden
Reactie op Annesoof83
Ik ben na mn eerste nooit meer de oude geworden 🫢. Je hersenen zijn aan he ...
Nu je dit zo uitlegt is het inderdaad vrij logisch inderdaad. Nooit op die manier gerelativeerd.
5 maanden geleden
Ik had hier al last van na mijn eerste en tweede zwangerschappen en dat is gebleven haha. Merk wel nu in de zwangerschap dat het weer erger is. Heb er op werk ook last van. Kan hier af en toe best druk zijn en veel lawaai. Kost mij extra energie.
5 maanden geleden
Ja same! Mijn sociale batterij lijkt daarnaast ook chronisch op. Voor mijn zwangerschap moest ik ook altijd goed balans houden in prikkels, maar nu merk ik dat ik veel sneller aan mijn max zit.
Wanneer er veel mensen over de vloer zijn (verjaardag, nu verhuizing), kan ik de gesprekken ook bijna niet meer filteren en krijg ik niks mee. Vind het ontzettend irritant wanneer mensen te lang blijven hangen en op feestjes peer ik hem nu gewoon lekker vroeg naar huis 😅
5 maanden geleden
Ik merkte dit al bij 7 weken op een festival, ben nu 17 weken.
Ik hou niet van drukte en veel mensen, irriteer me snel aan asociaal gedrag en als ik moe ben HAAT ik mensen 😂. Als ik dat laatste heb weet ik dat ik zsm naar huis moet en even moet gaan liggen 🤣
5 maanden geleden
Ik heb dit ook haha. Zonder zwangerschap kan ik na een tijdje wel geërgerd raken van drukte, maar nu begint het al als ik net ergens aankom 😂 denk dat het na de zwangerschap wel weer zal afnemen hoor. Alleen dat duurt voor ons nog wel zo'n halfjaar 😅