8 Reacties
13 dagen geleden
Je hebt speciale doeken, maar het nadeel daarvan is dat katten die als hangmat beschouwen en het dus veel enger is.
Heeft de kat überhaupt interesse in de baby? Komt de kat er bij als de baby bij je zit of op de grond ligt? Als je kat niks van de baby moet hebben scheelt dat misschien al?
13 dagen geleden
Poes naar buiten doen als je gaan dutten met de baby in de box tot je het aan durft om ze bij elkaar te laten? Of anders de poes even in een andere kamer laten?
13 dagen geleden
Reactie op DaCha
Je hebt speciale doeken, maar het nadeel daarvan is dat katten die als hang ...
De kat komt bij je liggen als je bijvoorbeeld de baby aan het voeden bent of als je op de bank ligt met de baby. Alleen nog niet in de box zelf (voor we aluminium folie deden was de box zijn lievelingsplek) na de aluminum folie is hij niet meer in de box geweest, maar je weet maar nooit of dit om kan slaan
13 dagen geleden
Hee hee, onze kraamzorg gaf aan dat katten eigenlijk de interesse om erin te liggen totaal verliezen als de geur van de baby er eenmaal in zit en zeker als baby erin ligt. Ik weet zelf nog niet of dit zo is, ben nog zwanger. Maar zou dat even heel goed in de gaten houden. Verder gaf ze de tip om een houten deksel te maken voor op de box, die je erop kan leggen als je weg gaat, zodat de katten er dan niet in gaan liggen (maar dat helpt niet als baby erin ligt uiteraard). Ben zelf ook benieuwd hoe het verder gaat met de baby en je kat als ik mag vragen :)?
13 dagen geleden
Ik ben ook erg benieuwd hoe het hier gaat straks. Maar dan voor onze ene hond. Onze katten scheelt de box helemaal niks na ze er paar keer uitgestuurd te hebben. Maar onze ene hond kruipt er steeds in als we in een andere ruimte zijn of niet thuis zijn. Pas heeft ze ook alles onder gepist. Ze weet wel dat het niet mag want ze doet het nooit als we er bij zijn.
13 dagen geleden
Dit word ons 3e kind en wij hebben eigenlijk nooit moeite gedaan om de katten uit de box te houden. Onze katten gingen er vaak gewoon heerlijk bij liggen, maar zodra het kind begon met bewegen waren ze het alweer zat en bleven ze ze gelijk uit de box. Voor nu heb ik de boxkleed er nog niet in liggen zodat deze niet vies word.
12 dagen geleden
Mijn katten zitten er altijd bij te kijken vanaf de vensterbank en heel soms gingen ze er stiekem naast liggen… gewoon even rustig aankijken hoe ze reageren en wat ze doen. Verder had ik mijn kleintje altijd in een nestje slapen in de box en als de poezen erin lagen stiekem lagen ze altijd op het kleed tegen het nestje aan…