15 Reacties

10 dagen geleden

Waarom zo lang? Ik heb hem alleen gehad tijdens de bevalling/ ruggenprik.

10 dagen geleden

Reactie op Selmx

Jaaa ik had vanmiddag hem eruit maar ik kan niet plassen toen zeiden ze je moet dan komende 7 dagen om je blaas met rust te laten …

10 dagen geleden

Reactie op Margo1

Jaaa ik had vanmiddag hem eruit maar ik kan niet plassen toen zeiden ze je ...
Oh wow, dat ken ik niet. Ik heb hem dus gehad tijdens de bevalling/ruggenprik en moest daarna wel eerst plassen voordat ik naar huis mocht. Ik heb geen idee wat het risico was geweest als ik niet eerst had geplast daar.. Sterkte!

10 dagen geleden

Ik heb er ook 1 gehad tijdens de bevalling. Daarna niet meer. Het herstelt vanzelf over het algemeen. Snap dat het niet leuk is, hoop er zo ook geen te hoeven, maar geef het wat tijd. Sterkte ❤️‍🩹

10 dagen geleden

Reactie op Selmx

Oh wow, dat ken ik niet. Ik heb hem dus gehad tijdens de bevalling/ruggenpr ...
Ik had ook geplast maar niet voldoende …

10 dagen geleden

Gekke vraag misschien. Maar hoe zit dat? Als je een ruggenprik krijgt, krijg je daarvoor of daarna een katheter? Lijkt me namelijk echt pijnlijk als zon ding wordt ingebracht. En voel je dan dat je moet plassen? En moet je dan druk zetten? Hoe gaat dat?

10 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Gekke vraag misschien. Maar hoe zit dat? Als je een ruggenprik krijgt, krij ...
Gekke vragen bestaan niet hè hahah, Daarna krijg je katheter maar je zit zo in een bubbbel dat ik niks door heb gehad blijkbaar ook met persen zat die er nog in en hebben ze hem er toen uitgehaald tijdens ik heb zelf niks van mee gekregen tijdens de bevalling alleen na de bevalling ging ik plassen maar er zat nog teveel in m’n blaas dus moest toen een katheter 24 uur en toen kwam de verloskundige thuis kijken of ik zelf kon plassen maar dat werkte allemaal niet dus nu 7 dagen eentje het is wel gevoelig maar het valt mee ontspannen is the key weet niet of ik je vraag goed heb geantwoord

10 dagen geleden

Reactie op Laura2427

Ik heb er ook 1 gehad tijdens de bevalling. Daarna niet meer. Het herstelt ...
Jaa ik vond ook niet erg na de bevalling maar 7 dagen er aan vast zitten is wel een hele tegen slag ..

10 dagen geleden

Reactie op Margo1

Gekke vragen bestaan niet hè hahah, Daarna krijg je katheter maar je zit z ...
Ah bedankt voor je reactie! Oh jeetje vervelend dat je nog 7 dagen moet..

10 dagen geleden

Ah bedankt voor je reactie! Oh jeetje vervelend dat je nog 7 dagen moet..
Jaa geen probleem 😊

10 dagen geleden

Ik kreeg hem toen door het bloedverlies, bakriballon en katheter , beroerd dat ik niet van bed kon voor een paar dagen maar geen last van gehad

10 dagen geleden

Reactie op Mopsje

Ik kreeg hem toen door het bloedverlies, bakriballon en katheter , beroerd ...
Jaa ik heb ook heel erg moeite en veel tranen om gelaten ..

10 dagen geleden

Gekke vraag misschien. Maar hoe zit dat? Als je een ruggenprik krijgt, krij ...
Ik was ook heel erg bang voor de katheter, maar heb er niks van gevoeld. Na de bevalling werd aangegeven dat ze hem gaan verwijderen, ik dacht shit nu ga ik t voelen, want hen geen verdoving meer of weeën pijn. Nou gelukkig helemaal niks van gevoeld. Je voelt ook niet meer wanneer je moet plassen en hoeft er niks voor te doen. Hoop dat het je wat geruststeld! Ik moest inderdaad eerst plassen voordat ik naar huis mocht, maar er werdt niet nagekeken of ik 'genoeg' had geplast..

9 dagen geleden

Bij mijn eerste bevalling hebben ze met de spoedkeizersnede een gat in mijn blaas gesneden per ongeluk. Hierdoor heb ik toen 2 weken met een katheter rond gelopen. Wat ik toen verschrikkelijk vondt was dat ik geen been katheter mee had gekregen, liep ik dan met een 2liter zak aan de kinderwagen open en bloot. Toen heeft de kraamzorg daar een stokje voor gestoken voor me en kon ik tenminste weer normaal naar buiten. Dus geen idee wat jij hebt, maar weet dus dat er kleine zakjes bestaan die aan je been kunnen met klittenband. Ik bekeek het maar positief en kon toen gewoon 3uur buidelen zonder zelf te moeten plassen 🤭 Na die 2 weken hebben ze een scan van mijn blaas gemaakt en moest ik een dag in het ziekenhuis doorbrengen om te bewijzen dat ik goed kon plassen en ook goed kon uitplassen. Er stond voor dat ik minimaal 3x moest plassen, maar na 2x had ik zulke goede scores behaald dat ik naar huis mocht. In de tijd erna nog wel gehad dat als ik niet optijd naar de wc ging dat ik steken in mijn blaas kreeg, maar dat kwam natuurlijk door het litteken in m'n blaas. Geen idee waarom jij zo lang een katheter moet, maar weet dus dat het zeker goed kan komen! Een blaas is erg vergevingsgezind volgens de gynaecoloog. Zet hem op en heel veel sterkte😘

9 dagen geleden

Reactie op Selmx

Ja m’n blaas doet ze werk niet goed