10 Reacties

één maand geleden

Onze kat is al vanaf het moment dat ik zwanger ben ontzettend aanhankelijk. Overal waar ik loop, loopt de kat mij achterna, gaat hij op schoot liggen, op mn hoofdkussen en miauwt hij ontzettend veel. Erg grappig om te zien, maar ook irritant zo nu en dan haha!

één maand geleden

De mijne (vooral 1tje) zijn idd een stuk aanhankelijker. Scheelt ook dat het kouder is buiten en ze nu meer binnen zijn, meer tijd om aanhankelijk te zijn en te knuffelen .

één maand geleden

Ik heb al echt aanhankelijk karakter katjes. Nu het kouder is komen ze ook weer vaker bij mij liggen. Een van de 2 miauwt nu echt zo hard als ik even naar de wc ga bijv. Vandaag 1e dag van verlof, ze miauwde zo lang en volgde mij overal toen ik thuis uit het werk kwam. Ik denk dat ze aanvoelt dat het nu echt is ofzo? Ben heel benieuwd hoe ze zijn als de baby is geboren!

één maand geleden

Hier ook een heeeeele aanhankelijke kat. Ze was altijd al aanhankelijk, maar nu extreem. Als ik thuis aan het werk ben; zit ze op de stoel naast mij, als ik op de bank zit; komt ze naast mij liggen of op schoot, als ik naar de wc ga; loopt ze mee en gaat ze voor de deur zitten. Ik lig nu steeds wat vaker op de bank om even te dutten, dan word ik zo af en toe wakker van een kat die aan mijn gezicht aan het ruiken is en keihard staat te purren, volgens mij is ze dan even aan het checken of ik nog wel leef :')

één maand geleden

Mijn vriendin is ook nóg aanhankelijker dan normaal. Ik laat haar regelmatig in de slaapkamer als ik overdag een dutje doe. Dan kruipt ze helemaal op de deken tegen mijn buik aan. Zo zoet 🥹 Ik kan niet wachten om te zien hoe zij met de baby om zal gaan! Haar broer (zelfde nestje) heeft er niet zoveel mee, die is liever buiten aan het spelen.

één maand geleden

Hier sinds een paar dagen heel aanhankelijk (morgen 34w) Lag altijd wel in onze buurt, maar sinds paar dagen is het of op mij slapen of tegen mijn buik aan. 😅 En dan fijn knorrend 🥰

één maand geleden

De kat van de overburen komt regelmatig bij ons langs om even te chillen maar nooit lang. Sinds ik zwanger ben kwam hij al wat vaker tegen mijn buik aan liggen maar sinds donderdag lag hij heel de dag in onze tuin en vaak hard miauwen bij de deur. Als ik de deur uit liep volgende hij me overal en het viel echt op alsof hij m’n kleine bodyguard was. En nu lig ik in het ziekenhuis met gebroken vliezen🙈 ik ben er van overtuigd dat hij het voelde!

één maand geleden

Reactie op Maiss

De kat van de overburen komt regelmatig bij ons langs om even te chillen ma ...
😱 bij ons is het ook de kat van de buren 🤭🤭 bijna het zelfde verhaal als bij jou. 😂 Maar… ik hoop niet dat het bij mij ook betekend dat de kleine eraan komt, want dat is echt nog wat te vroeg 🥲

één maand geleden

Mijn ouwe besje kan zichzelf niet goed meer wassen, dus kreeg viltplekken in haar vacht. Naar de trimmer dus, echter heeft ze nog wel genoeg pit om te sissen en bijten en krabben. Oftewel: de viltplekken weg en de rest maar zo laten. Dan krijg je dus een meesterwerk zoals op de foto. Anyway, ze wil al een paar dagen alleennnn maar bij me liggen. Voor de eerste keer in de gehele zwangerschap klom ze zelfs geheel vrijwillig bovenop me, wat voor haar als een soort K2 beklimming moet zijn. Vandaar de vermoeide achterpoot denk ik 😂 Misschien komt het doordat ik verlof heb en meer thuis ben, dat ze me meer opzoekt? Ik heb het in ieder geval erg gemist tijdens de afstandelijke afgelopen maanden, dus geniet van de knuffels en knorretjes 🥰

één maand geleden

Mijne komt ook nu pas echt weer op me liggen, soms niet van me af te slaan de schat ❤️