24 Reacties
één dag geleden
Reactie op Henk24
Nee joh wat een verhaal! Super spannend geweest ook voor jouw partner en mo ...
We liggen nog tot zondag int ziekenhuis en ik moet zeggen qua mentale verwerking doen ze dat hier in het ziekenhuis fantastisch! Je moet t uiteindelijk nogsteeds zelf doen maar er is heel veel foto en video materiaal en er zijn zoveel dokters en artsen meegeweest die hun verhaal vertellen, psychologie is ermee gemoeid dus dat is allemaal echt heel fijn. Uiteindelijk leggen we de puzzelstukjes allemaal in elkaar.
één dag geleden
Ik vond vooral de eerste dagen pijnlijk en lastig. Pas toen ik weer thuis was en de kraamzorg kwam realiseerde ik me dat ik krom liep, wat het dus eigenlijk erger maakte. Na haar advies ben ik rechter gaan lopen en soms wat kracht gaan zetten (ik durfde eerst echt niks qua inspanning) en eens ik dat begon te doen merkte ik dat het langzaam wel beter werd. Aan het einde van de dag is mijn buik wel vermoeid, maar opzich gaat het wel goed inmiddels 😁
één dag geleden
Ik heb 28 okt een keizersnede gehad en eerste week in bed gebleven.. mn man en kraamzorg deden alles met onze kleine. Ik voedde alleen en kolfde.
Tweede week beetje uit bed, beneden uurtje op de bank.
En nu derde week elke dag buiten wandelen, hele dag beneden en nog niet bukken/ tillen zwaarder dan kleine, nog niet aan tafel zitten, wel op de bank. Volledig zorgen voor de kleine lukt.
Ben nu ook van de pijnstillers af.
Ik heb deze week een massage voor mn rug en schouders gehad (geluk dat masseur om de hoek zit!) en dat helpt veel tegen stijfheid.
Heb nog wat licht bloedverlies en darmen zijn nog wat van slag soms. Verder rustig aan en uitrusten wanneer de kleine slaapt 🙃