5 Reacties

10 uur geleden

Houd je taai… wat een vervelende kerst zo. Ik hoop dat het allemaal goedkomt met je kleintje. Geen ervaring met in ziekenhuis wachten, maar wel wachten in het algemeen. Voor mij werkt in vervelende situaties afleiding het beste. Een Netflix show oid, iets waar je helemaal in opgaat. Voelt misschien gek om te doe en misschien kan je je hoofd er niet bijhouden…. Maar als het wel lukt dan spaar je energie voor wanneer je er moet zijn voor je kleine.

10 uur geleden

Geen tips. Maar sterkte! Onze kleine lag van t weekend in het ziekenhuis, dacht ook daar gaat onze kerst maar viel gelukkig mee.

6 uur geleden

Wat enorm heftig voor jullie. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Hier vorige week de hele week in het ziekenhuis geweest met de kleine. Bronchiolitis en een (super) bacterie. Van maandag tot zondag, was heel pittig. Ik heb me vermaakt met luisterboeken, series kijken. Als de kleine sliep spelletjes gespeeld met mijn partner. Toen de.kleine aan de betere hand was hadden ze een kleed en speelgoed van thuis en zaten we op de grond te spelen. Hopelijk mogen jullie snel naar huis!

6 uur geleden

Wij vorige jaar ook met de kerstdagen en op 2 januari mocht ons meisje weer mee naar huis. Ja het was vreselijk! Ik was bij onze dochter en we hebben ook nog een zoontje. Die miste ik vreselijk zeker op die belangrijke dagen. Maar toen we weer thuis waren hebben we het samen zijn zo gewaardeerd. En dat gevoel is er deze kerst ook. Onze dochter zit in een enorme sprong en is heel eenkennig, maar we zijn allemaal samen dat telt ❤️ Probeer hoe moeilijk het ook is gewoon te accepteren. En boos of verdrietig zijn om de situatie is ook oké! Maar je doet wat nu het beste is voor je kind en dat is altijd de beste keuze!

4 uur geleden

Wij zaten vorig jaar van 28 december tot 4 januari in het ziekenhuis met RSV ondanks de immunisatieprik. Ik heb vooral met de kleine proberen meeslapen want het waren pittige nachten. Met oudjaar hadden we Sushi besteld en samen voor de ipad opgepeuzeld, op nieuwjaarsdag had mijn partner een taartje mee. Met Pasen zaten we opnieuw een week in het ziekenhuis, combo Adeno, griep en rhino. Opnieuw vooral proberen bijslapen als de dochter sliep. Bij deze opname mochten we wel bezoek ontvangen. Als mijn ouders langskwamen ging ik buiten eens een luchtje scheppen want het is bitter triest 7op7 - 24op24 op 9m2. Herfstvakantie opnieuw opgenomen met buikgriep en uitdroging. Gelukkig was ze op 3 dagen volledig opgeknapt, zo’n kind van 1 jaar blijft niet meer zo mooi van de kabeltjes als een kind van 6 weken. Toen heb ik ook zoveel mogelijk met haar proberen spelen om haar af te leiden. De eerste dag was ze daar te ziek voor en dan was ik als mama ook vooral bezig om ze proberen iets te doen drinken/eten. Je moet het nemen zoals het is 🤷🏻‍♀️. Er vooral zijn voor jouw kindje want dit is allemaal zeer eng voor hun. Zelf sterk blijven, dat geeft hun vertrouwen dat het goed komt. En hopen dat julie snel naar huis kunnen. Veel beterschap 🙏🍀.