Hallo allemaal, mijn uitgerekende datum komt steeds dichterbij maar ik kan geen keuze maken tussen twee kinderwagens. Gaat om de Joolz Day5 of de nieuwe Maxi-Cosi Fame. Wie heeft ervaring met een van deze kinderwagens en wat zijn de voor- en nadelen? Hopelijk kan dit mij helpen met de keuze 🙏
Ik heb in het begin ook getwijfeld, maar ik vind dat de joolz wagens veel soepeler rijden dan de wagens van Maxi Cosi. Wij hebben uiteindelijk voor Joolz geo 3 gekozen.
Wij hebben ons laten informeren bij van Asten Superstore in Tilburg, daar word je enorm goed geholpen en die kunnen je alle voor en tegens geven.. wij hebben geen van beide merken maar is misschien wel fijn als je er zelf niet uit komt
Wij twijfelden tussen dezelfde 2. Hebben uiteindelijk de Fame gekozen omdat we deze kleiner kunnen maken in de auto en gang. Plus onze opa’s en oma’s zijn er denk ik heel blij mee dat deze wagen op verschillende hoogten ingesteld kan :) (opa is 2.02 meter en oma 1.50)
Doorslaggevend was de prijs, we hadden een korting dus scheelde 700 euro ofzo
Ik weet niet hoe het nu met levertijden zit, maar misschien kan dat je nog helpen in je keuze?
Zijn ze beide binnen een maand leverbaar?
Sommige merken/modellen hebben een veel langere levertijd namelijk….
Ik twijfelde ook tussen de maxi cosi fame en de joolz day5. Ik vond de joolz vele malen fijner rijden. De maxi cosi schudde een beetje ofzo, voelde instabieler. Bij maxicosi is voor het zitgedeelte het riempje wel veel makkelijk vast te maken door de magneet. Maar vond de Joolz zo veel soepeler rijden. Hij is ook in hoogte snel en makkelijk verstelbaar.
Gewoon even uitproberen dus bij grote baby winkel om te kijken welke fijner voelt voor jou
Wij twijfelden ook tussen die twee en zijn uiteindelijk voor de Joolz gegaan, reed veel fijner en zag er ook mooier uit in het echt. Het beste is om er eens mee rond te gaan lopen in een winkel, dat is wat wij deden en toen waren we er snel uit.
Een voordeel van de Joolz day 5 vind ik de compactheid. Na een rondje lopen, sprong deze er voor ons uit. Maar ja in die prijsklasse maak je denk ik geen verkeerde keuze hoor. Allebei goede wagens.