Als de kleine er is start ik met borstvoeding en ik ga ook van het positieve uit dat het lukt, maar ik ben me ook aan het verdiepen in welk merk flesvoeding ik zou willen gebruiken (wil in ieder geval 茅茅n pak achter de hand hebben).
Met m'n eerste heb ik 6 weken borstvoeding kunnen geven en daarna overgestapt op kruidvat flesvoeding. Hier deed ze het prima op en hebben we geen problemen mee gehad. Alleen zijn we ondertussen verhuisd en is er geen kruidvat meer in de buurt. Ik wil niet afhankelijk zijn van bezorging (zag ook max 3 pakken per bestelling) en wil bij wijze van "snel" een pak kunnen halen.
Wij hebben een Etos, jumbo en Vomar dus bijna alle merken zijn wel te halen. Ik weet dat zuigelingenvoeding in de basis hetzelfde is maar ik wil ook geen hoofdprijs betalen. Ik ben me er trouwens van bewust dat de baby een allergie oid kan hebben dus ik houd me ook niet te veel vast aan de standaard flesvoeding. En ieder kindje zal ook wel weer anders reageren per merk.
Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende merken of wat jullie van plan zijn te gaan doen 馃槉