12 Reacties

één maand geleden

Bij twijfel vk bellen, ze hebben liever dat je 5x teveel belt dab 1x te weinig

één maand geleden

Ik heb toevallig vandaag hierom gebeld en ze zei dat dit normaal is omdat de baby nog veel ruimte heeft om te bewegen en t kan zijn dat hij andersom ligt dus niet tegen de buik aan trapt, ze zei dat ik me geen zorgen hoefte te maken

één maand geleden

Reactie op Karrrr

Ik heb toevallig vandaag hierom gebeld en ze zei dat dit normaal is omdat d ...
Dat is een geruststelling. Ik voel de baby namelijk wel nog regelmatig, alleen minder sterk en op een andere plek dan de laatste weken. Dus ik dacht idd al zoiets. 🤭

één maand geleden

Reactie op evamenco

Dat is een geruststelling. Ik voel de baby namelijk wel nog regelmatig, all ...
Ik had hetzelfde en dit zeiden ze ook tegen mij idd :) Inmiddels is ‘ie ook weer ‘terug’ gedraaid waardoor het weer zo hard is als ervoor. Ze zeiden wel: als je steeds verdere afname blijft voelen wel bellen!

één maand geleden

Hier ook niet elke dag trappelen met dezelfde kracht hoor. Helemaal niet gek! Gelukkig maar, want sommige dagen doet het echt flink pijn als hij aan het dansen is….

één maand geleden

Vandaag precies dezelfde vraag gesteld aan mijn verloskundige. Het kan eraan liggen dat de baby nu groter is en nu minder ruimte heeft. Of door de positie waarop hij ligt (meer naar achteren of gedraaid bijv.). Iig moet je de baby 1x per dag voelen bewegen en bellen als je twijfelt. Ben 27+5 trouwens en had zelf naarmate baby groeit wat hardere schopjes verwacht

één maand geleden

Ik word hier dus ook zenuwachtig van. Al de hele dag minder gevoel, maar ook niet niets. Kijk het toch even aan maar toch een tikkeltje onzeker

één maand geleden

Blij om dit te lezen, ik heb precies hetzelfde. Als ik rustig ga liggen en schopjes tel zijn het er in no time 10, maar lijk het minder veel of heftig te voelen. Misschien wennen we er ook wat aan?

één maand geleden

Bij mij met 29 weken sinds een paar dagen ook minder van die echt pijnlijke schop/duwen met de voetjes. Ik denk omdat hij minder ruimte krijgt in de buik dat het nu meer wurmelen wordt.

25 dagen geleden

Omg, ik dacht dat het aan mij lag. Dit heb ik dus ook sinds een paar dagen ben nu 28+6. De baby is vast gedraaid dacht ik🥹

25 dagen geleden

Herkenbaar bij mij zijn de kicks ook minder sterk maar voel haar wel elke dag. Toch maakt het me soms onzeker. Ik ben 29 weken :)

25 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Vandaag precies dezelfde vraag gesteld aan mijn verloskundige. Het kan eraa ...
Ik had dit bij 26/27 weken ook en mijn verloskundige vertelde ook precies dit. Ben nu precies 28 weken en sinds een paar dagen voel ik de bewegingen en schopjes juist weer enorm sterk! Dus denk dat de baby inderdaad even in een andere positie gelegen heeft.