43 Reacties

één maand geleden

Ik heb met 8 weken zwangerschap rondgebeld, 2 afwijzingen, 1 nog altijd geen bericht, 1 uitnodiging voor een rondleiding en gelukkig ook onze eerste keus! 16 juli getekend voor 3 dagen opvang vanaf half maart, op 3 minuten loopafstand van ons appartement in het centrum van Rotterdam. Als ik zo jullie verhalen hoor ben ik echt heel erg blij dat we zo’n geluk hadden!

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Ik heb met 8 weken zwangerschap rondgebeld, 2 afwijzingen, 1 nog altijd gee ...
Wat fijn! Ik heb ook met iets van 9 weken ingeschreven maar dit is de eerste waar ik überhaupt bericht heb. Ik vind het ook lastig dat ik dit aanbod nu snel moet accepteren of afwijzen terwijl ik van de rest nog niks weet, dus morgen maar weer even bellen.

één maand geleden

Bij ons is het ook een heel gedoe, maar we hebben wel de zekerheid gekregen dat we (onze gewenste dagen) vanaf maart 2025 krijgen in een ander dorp dan we wilde. We kunnen dan september/oktober 2025 over naar de locatie in het dorp waar we eigenlijk wilde. Het is een kwartiertje omrijden. Jammer, maar niet onoverkomelijk gelukkig. We zijn al blij dat we een plek hebben, zeker als ik jullie berichten ook lees..