31 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben via facebook een kinderwagen op kunnen halen voor een leuke prijs,, ja tuurlijk zitten er wat kleine beschadegingen aan maar hier hebben wij door heen gekeken en het is verder nog een nette wagen waar alles bij zat.

3 maanden geleden

Wij hebben bij ons eerste zwangerschap een nieuwe kinderwagen gekocht. Wij wisten dat we in de toekomst meer kinderen wouden en hebben daarom toen een nieuwe gekocht en hem bewaard. Heb hem bij mijn 2e gebruikt. Hij is nu na al die jaren bij de wielen wat versleten geworden, na deze zwangerschap gaat die dan ook gewoon weg.

3 maanden geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderwagen-joolz-geo-x-filling-pieces-limited-edition?channable=03c3a66964003932363236b5&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1K-zBhBIEiwAWeCOFzh5MdG5chU6wmdNcYEmiFpw4wIlRIyyrtDvu4e-2ZA_a2HkSKyyqRoC_JIQAvD_BwE Dit GEO3 model heeft een leuke aanbieding :) wel maar 1 kleur, maar wij vinden m fantastisch!

3 maanden geleden

Wij hebben via Facebook marktplaats gezocht en dan wat dichter in de buurt. En wel testen voor je 'm aankoopt als je niet zeker bent! Je gaat 'm echt vaak gebruiken en dan is het echt zonde als je m net niet vindt..

3 maanden geleden

Ik vermoed dat dit een beetje hetzelfde is als bij een auto. Tijdens het testrijden merk je het verschil en heb je een duidelijke voorkeur voor een auto, maar als je eenmaal een auto hebt raak je eraan gewend en rijdt hij prima (tenzij je echt een oud barrel koopt). Ik denk dat als je eenmaal een kinderwagen hebt, je eraan went. En ik denk ook dat een baby/kind de wagen vanzelf vies maakt of beschadigd. De eerste kras op een auto is het vervelendste, dus ook op een spiksplinternieuwe kinderwagen.. bij een tweedehandsje met al wat beschadigingen, maakt eentje extra echt niet meer uit. Ik heb overigens de wagen van m'n zus gekregen.. ik geloof dat zij m al tweedehands had van marktplaats destijds, ik weet niet eens wat voor merk t is... maar ik geloof dat deze prima zal volstaan.

3 maanden geleden

Volgens mij zit er niet gigantisch veel verschil tussen de geo2 en geo3. Mijn zus heeft een geo2 via marktplaats en wij hebben een nieuwe geo3. Beide hebben een grote bak onderin. Zou zeggen, zie je de geo2 ergens in je buurt, ga kijken en ervaren. Eenmaal in je handen weet je of je het wat vind of niet.

3 maanden geleden

Geen antwoord op de vraag over de Joolz, wel antwoord op nieuw vs tweedehands. Wij hebben 4,5 jaar geleden een nieuwe bugaboo fox gekocht. Hij gaat nu door voor de derde ronde. Hij rijdt nog altijd super fijn en wij gebruiken hem dagelijks. Maar hierna is het wel echt klaar. Hij heeft hier en daar beschadigingen en een aantal vervangende onderdelen zijn niet meer te krijgen voor dit model. Ik weet niet of jullie van plan zijn om meer kinderen te krijgen, in dat geval zou ik zeggen neem een nieuwe. Wij hebben namelijk via garantie de wielen laten vervangen toen dat nodig was. Wij hebben de investering in de nieuwe kinderwagen er nu wel dik uit gehaald. Succes met je keuze.

3 maanden geleden

Ik had mijn oog laten vallen op de dubatti one E5, rijdt heel soepel. Op MP de dubatti one E4 opgehaald, nagenoeg nieuw en rijdt net zo fijn als het allernieuwste model in de winkel. Deze was ook compleet met accessoires. En als ik alles nieuw had moeten kopen, was ik het dubbele kwijt geweest.

3 maanden geleden

Ik denk dat het met tweedehands ook mazzel hebben is. Wij hebben voor een hele mooie prijs een duo wagen van marktplaats gehaald. Echt nog zo goed als nieuw. Moest er wel een uur voor rijden maar dat was het zeker waard. Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Het is niet dat je een kinderwagen maar even gebruikt. Je gebruikt zo iets wel vaak. Dan is het wel belangrijk dat het comfortabel is voor jezelf.

3 maanden geleden

Denk dat je mazzel moet hebben. Wij zijn voor nieuw gegaan omdat we bij 1 op marktplaats langs gingen en die wagen die zo goed reed in de winkel bij hun voor geen meter meer reed. Ding was totaal af ondanks dat hij er nog goed uit zag. Wij hebben uiteindelijk bij van asten babystore gekocht. Ten opzichte van andere winkels hadden hun de hoogste kortingen ook met complete sets waar dan accessoires al bij zaten. En in ons geval een maxi cosi met een base. Scheelde toch een bijna 400 euro met een prenatal dezelfde spullen. Zou je aanraden daar anders ook eens te kijken.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, maar dan met de Harvey 5 Easywalker. 1ste kindje, toekomst gericht kan deze kinderwagen ook tot duo gemaakt worden + autostoeltje etc kan erin. Duurdere aanschaf, maar de bedoeling goed en makkelijk in gebruik, lang mee gaan en over een aantal jaren doorverkopen als het niet mee gebruikt wordt. Zijn vrij nieuwe uitgaves, die staan nog amper op marktplaats en als ze erop staan dan nog vrij prijzig, kan je nog beter een nieuwe kopen.

3 maanden geleden

Mocht je nog meerdere kindjes willen en dit kan betalen zou ik echt een nieuwe kopen:) wij hebben de Nuna mixx next 3,5 jaar geleden nieuw gekocht en nu voor nummer 3 nog in perfecte staat. Hebben het geld van 1200 euro er dan dubbel en dwars 'uitgereden'.

3 maanden geleden

Als het je eerste is en je nog meer kinderen zou willen zou ik voor een nieuwe gaan. Mijn kinderen wagen had ik bij de eerste nieuw maar na de derde moest ik helaas echt weg. Kinderwagen reed gewoon voor geen meter en was helemaal versleten. Nou was ie best intensief gebruikt hoor. Maar als je een 2hands koopt moet je er rekening mee houden dat je dan misschien bij de 2e weer een nieuwe moet.

3 maanden geleden

Realiseer je dat je mening nu éxact zo beweegt als hun marketingmanager graag wil dat het beweegt 🙃. Helemaal goed natuurlijk om uiteindelijk toch een nieuwe wagen te kopen (heb het bij mijn eerste ook gedaan, was het achteraf niét waard, voornamelijk omdat we hem +/- zes maanden hebben gebruikt en daarna voor een goede buggy zijn gegaan), maar soms helpt het om te realiseren dat je in eenmarketing fuik gezwommen bent. Ps,we waren even in de veronderstelling dat onze dure kinderwagen stuk was gegaan tijdens de opslag (ook dat nog) en toen waren we van plan een wagen te huren. Gelukkig hebben we hem kunnen fixen, maar voor de korte gebruiksduur is huren ook echt een goede optie. Kan je zelfs voor de nieuwste modellen kiezen.

3 maanden geleden

Wij hebben de Joolz Day+ oud model via marktplaats… maar hij rijdt heerlijk en doet zeker niet onder voor de nieuwe modellen in de winkel! 😄

3 maanden geleden

Wij zitten in hetzelfde dilemma! En aangezien mijn vriend vrij lang is, denken we dat de 10cm hogere wieg van de Geo3 tov de 2 wel heel fijn is. Maar op Marktplaats gaan ze nog voor zoveel (áls je er al eentje vindt) dat we ook sterk overwegen een nieuwe te halen zodat we er gewoon eentje hebben die helemaal onze smaak is… Heb ook wisselende ervaringen gehoord van tweedehands wandelwagens die toch vervangen moesten worden omdat ze eigenlijk niet nog een ronde mee konden. Maarja, wat een bedrag hè! Twijfels twijfels…

3 maanden geleden

Wij hebben de joolz geo 3 nieuw gehaald! Maar ik zag dat ze af en toe ook via MP worden aangeboden, weliswaar het 2023 model (knoppen wit ipv zwart) maar verder helemaal hetzelfde 😍👍🏼 succes!!

3 maanden geleden

Wij hebben 4 jaar geleden onze Joolz Geo2 nieuw gekocht. Met het oog op te toekomst en de wens om meerdere kindjes te krijgen vonden wij dit de beste keuze. Toen hadden we nog maar 1 auto en deed ik alles te voet dus we wisten ook dat de kinderwagen veel zou lijden. Onze kinderwagen is ook echt heel veel gebruikt. Ik zou niet zeggen versleten maar we zijn er niet heel erg voorzichtig mee geweest. Nog steeds heel blij met de keuze, we hebben hem intensief gebruikt tot onze zoon 2,5 werd. Hij zat niet heel veel meer erin en de buggy (Joolz Aer), rijdt iets fijner zonder kind 😂en ik kijk er weer naar uit om hem na 1,5 jaar weer te gaan gebruiken.

3 maanden geleden

Wij hadden voor onze eerste hetzelfde dilemma. Vond het vooral een belachelijk idee om 1000 euro uit te geven aan een ‘karretje’. Maar alles wat ik op marktplaats zag was wel duidelijk geleefd of beschadigd. En aangezien wij veel wandelen ivm hond, wilden we wel een goede wagen. Uiteindelijk hebben wij 3 jaar geleden de Easywalker Harvey 2 gekocht. De Harvey 3 was toen net uit, waardoor de 2 met veel korting verkocht werd. Toch een nieuwe wagen, maar niet voor die 1000 euro. En nu na 3 jaar en echt wel honderden kilometers is hij nog steeds in orde voor ons volgende kindje.

3 maanden geleden

Wij gaan binnenkort de Dubatti two bestellen. Helaas staat bekend dat de voorwielen vast kunnen gaan zitten en heb je dus echt je garantie nodig bij dit model (vandaar een nieuwe). Maar ik heb een rug hernia en alle andere kinderwagens zijn ongeschikt omdat je de bak (in het ergste geval met kind) boven je macht moet tillen. Bij de dubatti door de middenstang, de ontgrendeling daar op en omdat je hem met een hand kan dragen hoeft dat allemaal niet. Maar spannend vind ik het wel.. voor ons was garantie de doorslaggevende factor om hem gewoon nieuw te gaan halen.