31 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Realiseer je dat je mening nu éxact zo beweegt als hun marketingmanager g ...
Nou sorry hoor maar bij huren ben je toch veel meer kwijt. Heb mijn eerste kinderwagen 5,5 gebruikt. Dan zou ik met huren rond de €2000,- kwijt zijn geweest! Heb nog niet eens voor de helft hiervan. 🫣

3 maanden geleden

Reactie op @1991

Nou sorry hoor maar bij huren ben je toch veel meer kwijt. Heb mijn eerste ...
Daar hoef je je excuses toch niet voor aan te bieden 🥰 Bij tiny library huur je een kinderwagen al vanaf 34,50 per maand. Kan heel handig zijn als je niet te veel wil betalen voor de lompe wagen, maar wel vanaf een maand of zes wilt investeren in een mooie lichte buggy waar je vervolgens 3 jaar mee vooruit kan.

3 maanden geleden

Wij hebben een tweedehandse Joolz Geo2 gekocht via Marktplaats. Ziet er uit als nieuw, 2.5 jaar oud en omdat de vorige eigenaren de wagen hebben geregistreerd bij Joolz hebben wij (als het goed is) de garantie ook overgenomen. We hebben de papieren ook meegekregen. 😊

3 maanden geleden

Wij gaan voor een Qute Journey. Wilden niet een dure a-merk , maar 2e hands vonden we niet fijn, omdat de staat vaak niet meer perfect is, en degelijk. De Qute is een leuk middensegment model. Welke nu totaal alles incl compleet wordt aangeboden voor 600euro. Terwijl je voor budget (en vooral a-merk) los alles erbij moet kopen en duurder uit bent.

3 maanden geleden

Wij hebben tijdens onze vorige zwangerschap een nieuwe kinderwagen gekocht, maar ik heb toen bewust gewacht met het kopen tot er een actie was. Dat was toen de Black friday actie, en dat scheelde in totaal wel iets van 300 euro (op de Joolz Geo 3). Ik denk dat Black friday voor de geboorte van jullie kindje wat te laat komt (je hebt ook leveringstijd), maar in september heb je bijvoorbeeld mama mazzel dagen bij de Prenatal. Je hebt geen garantie dat 'jouw' wagen dan korting heeft, maar er zijn meer jaarlijkse kortingsacties bij winkels die wel de moeite zijn om even af te wachten wanneer je voor een dure aankoop gaat. Ik vond het net als jij gewoon belachelijk dat een wagen zo duur moet zijn, we kregen hem van mijn ouders cadeau dus het was niet eens mijn eigen geld, maar toch het idee.. Ben overigens wel heel blij met m'n geo 3 😉

3 maanden geleden

Ik heb mijne online gehaald. Redelijk goedkoop. We gaan hem dit weekend in elkaar zetten en dan zien of het een prima wagen is 😂🤞 Zolang je er even mee kan rijden vind ik het goed. Heb ergens het idee dat als de baby kan lopen ik er geen gebruik meer van ga maken ook.

3 maanden geleden

Ik heb de cybex e-priam gekocht via marktplaats. In de winkel was ik helemaal verkocht op deze en zijn voordelen. Toen ik op marktplaats keek, zag ik precies de kleursamenstelling die ik wou en maar een paar straten van mij vandaag, dus ik zag dit als een teken. De wagen ziet er prima uit en het buggy zitje nog nieuw in de verpakking. Ik vermoed dat het een halfjaar gebruikt is. Maar je moet maar net geluk hebben denk ik. Kijk lekker nog even een paar weken rond op marktplaats en op aanbiedingen (tip: kijk op vergelijkingswebsites zoals kieskeurig.nl) naar de wagens die jij fijn vind. Succes!

3 maanden geleden

Ga gewoon eens bij een Geo2 kijken die op marktplaats staat. Je hoeft hem toch niet per se te kopen als hij niet bevalt ;) Wij hebben destijds ook bij babypark getest en kwamen op de easywalker harvey3 uit. Uiteindelijk via Marktplaats een harvey 2 gekocht en in de praktijk echt geen verschil!

3 maanden geleden

Hoi allemaal wij hebben deze besteld vandaag binnengekomen helemaal prima voor 300