5 Reacties

24 dagen geleden

Wij hebben de Harvey! Super fijne kinderwagen, ook stevig! Mijn zus had het oudere model van de easywalker en die van haar gaat al ruim 4 jaar mee (2kids), kwaliteit is dus prima! Succes met je keuze 😄

24 dagen geleden

Ik denk persoonlijk dat de grootte van je kindje niets uitmaakt in de keuze van een kinderwagen. Uiteindelijk gaat je kindje ook groeien.. Om een keuze te maken zou ik echt aanraden om naar bijvoorbeeld Baby dump of Babypark te gaan en diverse modellen uit te proberen, zodat je kan ervaren welke je fijn vindt. Je hebt daar ook speciale oefenpaden met verschillende ondergronden en soms zelfs een auto staan om te testen hoe die in de kofferbak past. Wij vonden het destijds vooral belangrijk dat ie soepel reed op alle ondergronden en dat ie makkelijk ingeklapt kan worden. Easywalker en Joie zijn volgens mij allebei prima merken.

24 dagen geleden

Nagenoeg alle reiswiegjes zijn even groot, zit nauwelijks verschil in de binnenmaat. Wij hebben al drie jaar de EasyWalker en is en super stevige wagen! Wij lopen meer onverhard dan verhard en hebben echt al kilometers gelopen met dat ding. Nog geen slijtage aan te merken en onze peuter van 16 kg gaat er nog steeds wel eens in mee. (We hebben een hond en houden zelf van wandelen, vandaar dat we hem bovengemiddeld veel gebruiken en vooral onverhard)

24 dagen geleden

Wij hebben de harvey3 juist omdat hij een van de mooiere en ruimere bakken heeft. Waardoor je kindje er langer in kan liggen. Daarnaast is het frame juist hartstikke sterk. Door de grotere wielen rijd hij heel fijn op onverharde paden. Hij kwam daar ook goed om uit de test. Wij gebruiken hem super vaak hier in het bos, de duinen en als je door het losse zand heen bent rijd hij ook prima op het strand. We gebruiken hem nu 3 jaar bijna en onze zoon zit er nog steeds prima in. Hij gaat volgende maand gebruikt worden met baby 2 en een aanhanger voor onze eerste zoon. Wat ook echt super is bij de harvey de uitbreidingset. De verhogers voor je bak en je zitje voor als je langer bent. Het bakje voor de fles en een dikke hit hier was het stuurtje. Flinke kilometers heeft hij al meegestuurd en dat doet hij nog steeds. Hij vermaakt zich daardoor altijd in de kinderwagen. Wil er ook alleen maar in als het stuurtje erop zit.

23 dagen geleden

Wij hebben een tweedehands easywalker harvey 2 gekocht tijdens mijn vorige zwangerschap en vind het nog steeds zo'n ontzettend fijn ding! Belangrijkste 'selling point' voor ons was dat hij lekker compact en makkelijk inklapt (hadden tot voor kort een vw up als gezinsauto). Maar hij is ook heerlijk wendbaar en stabiel. We hebben voor aanschaf allerlei modellen op zo'n parcours bij de babypark geprobeerd en vonden zelf deze en de joolz het stabielst (wel met een pop van 5 kg erin getest en niet leeg, want dat maakt wel verschil).