28 Reacties
6 maanden geleden
Wij wilde gewoon weg niet zoveel geld uitgeven, gezien met de 1e kinderwagen wel hebben gedaan. 2de hands is altijd een optie , maar ga hiervoor wel eerst naar een babywinkel om te testen welke wagen je fijn vindt. Wij hebben recent de maxi cosi plus gekocht in een prachtige truffle kleur voor 550 euro nieuw
6 maanden geleden
Bij de eerste had ik de kinderkraft prime. Verkocht omdat we dachten klaar te zijn, toch te kriebelen en nu voor de 2e een joolz day… wat een pokkending zeg! Als ik nog een keer de kinderkraft prime tegen kom dan ruil ik die zo in voor m’n joolz!!!
6 maanden geleden
Reactie op Clover21
Wij hebben de Harvey 2, nadat een vriendin de Harvey 1 had voor haar kleine ...
Wij hebben deze ook, ondertussen al 3 jaar. Ik denk dat hij al duizenden kilometers heeft gelopen en nog steeds heel fijn!
We hebben voor de nieuwe baby een nieuw zitje gekocht, vooral omdat de zonnekap erg verkleurd is…
6 maanden geleden
Reactie op Smos
Wij hebben deze ook, ondertussen al 3 jaar. Ik denk dat hij al duizenden ki ...
Wij hebben deze ook. Twee jaar geleden via Marktplaats gekocht voor €250 inclusief uitbreidingsset om er een duowagen van te maken (dus kunnen hem in alle gevallen blijven gebruiken). Zou nu nog een stuk goedkoper moeten zijn. En ook wij zijn elke keer als we hem gebruiken (is niet meer heel vaak tegenwoordig) nog heel erg blij ermee. Voor ons was het ook een voordeel dat hij zo makkelijk en compact in te klappen is :)
6 maanden geleden
Mocht er iemand nog een bugaboo 3 zoeken, mag deze voor €200 weg. (De hoezen qua kleur kun je altijd op vinted voor zeer goedkoop veranderen. Er zitten wel een aantal hoezen, zitzak + bekerhouder, regenhoes etc. Bij. Hij is niet van mij zelf geweest, dus heb er niet veel verstand van. Bij interesse hoor ik het graag, de foto is gister geschoten dus hij ziet er gewoon zo uit!
6 maanden geleden
Zie dat er al veel opties gegeven zijn, maar nog een tipje. In sommige winkels kan je ook showmodellen kopen. Wij hebben vorig jaar voor onze 1e de easy walker premium voor de helft van de prijs kunnen kopen en wat behalve wat sporen op de banden door rondjes in de winkel helemaal nieuw.
6 maanden geleden
Reactie op Melissa96Mella
Dat zou ook top zijn! We kijken naar een wagen van max €400🥰
Ik heb een bugaboo 3 via marktplaats voor 250 gekocht bij ons vorige kind, was nog als nieuw! Dus soms even goed zoeken 2e hands. En loont echt. Niemand die let of jij met een nieuwe wagen loopt… en na 3x lopen is die niet nieuw meer he 😜