13 Reacties
één maand geleden
Hi hi,
Als ik jou was zou ik er gewoon mee naar Babydump gaan en daar zullen ze jou echt goed helpen met wat je nodig hebt. Of je dit daarna nog verder wilt kopen of verder online wilt zoeken kan je dan nog altijd beslissen! Er zijn namelijk zoveel merken met ieder zijn eigen snufjes en onderdelen. Succes!😘
één maand geleden
Wat je mist is een afdekhoes van de reiswieg. Wat je het beste kan doen is mutsy even mailen met de vraag of ze je deze los kunnen verkopen. Ik kan m namelijk niet zo 1 2 3 vinden op internet
één maand geleden
Ik heb de vorige keer (ook november baby) de voetenzak van de maxi-cosi ook in de kinderwagenbak gebruikt, die is lekker warm. Maar je kunt ook de kinderwagen opmaken als bedje met een lakentje en dekentje, en dan je kindje in een lekker teddypakje en een mutsje. Was bij ons meer dan warm genoeg!
één maand geleden
Wij hebben exact hetzelfde probleem. Hebben een kinderwagen cadeau gekregen maar de afdekhoes zit er niet bij. Beetje jammer, maar we gaan het oplossen met een voetenzak of dekentjes. De maxicosi kan er ook helaas niet op, maar die heb je als goed is ook niet per se nodig. We vonden het zonde om een nieuwe kinderwagen aan te schaffen om deze kleine minpunten.
één maand geleden
Reactie op Guinda
Wij hebben exact hetzelfde probleem. Hebben een kinderwagen cadeau gekregen ...
Ga je niet me de/een auto? Want dan moet je dus altijd tillen 😬
één maand geleden
Vinted staat echt de wereld op voor leuke prijsjes, zo hebben wij onze vorige kinderwagen (ook de mutsy) helemaal compleet gekregen 👌
één maand geleden
Reactie op lisannek97
Vinted staat echt de wereld op voor leuke prijsjes, zo hebben wij onze vori ...
Bedankt voor de tip! Ik was alleen op MP aan het kijken.. super stom ook een hele reiswieg vandaag opgehaald. Blijkt verkeerde type mutsy te zijn... past niet op het onderstel 🙈
Maar weer wat geleerd en nu bezig op vinded de wieg compleet te scoren 😅