13 Reacties

4 maanden geleden

Jep.. gelukkig hadden we een tweedehands joolz gekocht, maar zelfs dat vind ik zonde. Ze moest niets van de kinderwagenbak hebben en was pas tevreden toen we na 4.5/5 maand de buggy zit erop deden. Nu gaan we een reisbuggy kopen en weten we al dat deze naar de opslag gaat 馃槄

4 maanden geleden

Wij hebben de wandelwagen (Dubatti one E4) alweer door verkocht toen onze dochter 4 maanden was 馃檲. Gelukkig was deze 2e hands. Daarna nieuw de Easywalker harvey 3 aangeschaft, zonder reiswieg. Deze gebruik ik nu dagelijks als wij gaan wandelen, lopend boodschappen gaan doen etc. Ben voorlopig nog wel van plan om deze wagen te blijven gebruiken, omdat die echt fijn is.

4 maanden geleden

1 van mijn grootste verbazingen! Gelukkig hebben we die van ons gratis overgekregen van mijn schoonzus. Maar die had er meer dan 1000 euro voor betaald en dan gebruik je het een halfjaar... Nouja we gebruiken de buggy nu wel maar daar hadden we zeker een lichter model voor gekozen als we deze niet al hadden.

4 maanden geleden

Ik denk dat het heel erg verschilt. Ik doe alles lopend omdat alles op loopafstand is dus bij ons word e kinderwagen mega veel gebruikt. We hebben wel als we met de auto weg gaan een lichtere buggy

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. We gebruiken eigenlijk zo goed als altijd de draagzak. De reiswieg letterlijk 1 keer gebruikt, wel vaker in de maxicosi. Ik denk dat we de buggy nu wel vaker gaan gebruiken. Heel blij dat wij hem gratis van vrienden hebben over kunnen nemen

4 maanden geleden

Straks in de herfst en winter is de kinderwagen echt weer fijn hoor! Lekker met de voetenzak en grotere banden meer grip en comfort. En de kinderwafen kan je ook andersom zetten zodat ze meer kunnen kijken.

4 maanden geleden

Wij gebruiken hem nog dagelijks en hebben heel wat kilometers versleten (enige manier om m in slaap te krijgen). Nu gebruiken we hem nog als we gaan wandelen of boodschappen gaan doen.

4 maanden geleden

Ik gebruik hem ook dagelijks, maar wij hebben ook de thule urban glide die omgebouwd kon worden naar hardloop wagen.

4 maanden geleden

Wij gebruiken de kinderwagen ook nog steeds heel veel. Ook met het vervolg zitje. Hij loopt gewoon veel fijner dan een buggy. Voor mij en de kleine beide.

4 maanden geleden

Grappig, wij zouden echt niet zonder kinderwagen kunnen! Draagzak vond hij niets vanaf het begin, in de kinderwagenbak slapen ging top! En nu met het zitje vind ik zelf wandelend een boodschapje doen zo gezellig! Iedere dag komen we wel 1 of 2 keer buiten met de kinderwagen.

4 maanden geleden

Reactie op Jopieberg

Grappig, wij zouden echt niet zonder kinderwagen kunnen! Draagzak vond hij ...
Wij zouden ook echt niet zonder kunnen 馃檲

4 maanden geleden

Gebruik hem nog dagelijks. Als ik thuis ga wandelen of boodschappen doe. En als we met de auto weggaan dan ligt daar een kleine lichtere buggy in.

4 maanden geleden

Ja eentje gekregen van de buren, hadden em niet meer nodig. Maar onze dochter vond de reiswieg verschrikkelijk en de huidige tot nu toe ook niet echt. Team draagzak hier. Blij geen dure hebben gekocht! Misschien proberen we later nog eens een buggy, maar zal geen dure worden