9 Reacties
16 dagen geleden
Hoi hoi, die van mij draaide continue.
Is mijn derde zwangerschap.
Lag eerst met 37 weken goed en toen opeens niet meer. Met 38.5 lag ze weer goed.
Met meerdere zwangerschappen is je baarmoeder wat elastischer dus kan nog goedkomen!
Ik had toen nog moxa therapie gedaan en oefeningen van spinning babies.
Ik ben morgen 40 weken en ze ligt sinds 38.5 weken nog goed maar blijft spannend met zo een bewegelijke baby 🤣🤦♀️
16 dagen geleden
Bij mij kwamen ze er met 39 weken achter dat hij ineens dwars lag, volgende dag zelfs in stuit.
Met 39+6 afspraak voor versie en evt inleiden. Maar hij lag ineens toch in hoofdligging. Volgende dag vliezen gebroken in ziekenhuis en 2.5u later was hij er.
Is voor jou evt een stuitbevalling niet mogelijk?
16 dagen geleden
Ja hier ook. Van 2e en best wat vruchtwater en ruimte. Lag tot 38w dwars of in stuit. Toen goed. 4 dagen later weer stuit en nu met 39w weer goed. Hopelijk blijft deze beweeglijke baby zo liggen. Ik heb geen keizersnede gepland. Wilde eerst weten of kindje zelf nog goed ging liggen en heb vertrouwen dat het goed komt.
16 dagen geleden
Hier zwanger van de 4e. En ook hier steeds in stuit en dwars en hoofdje naar beneden. Tot week 38 ofzo en nu ben ik maandag 39 weken en nu lag hij weer goed. Hopelijk blijft het zo. Veel vruchtwater vanwege suiker en veel ruimte vanwege 4e kindje. Ik heb verder geen speciale oefeningen gedaan ofzo
15 dagen geleden
Heel herkenbaar! Hier ook een hele erge draaikont blijft draaien en dan is hij weer een beetje ingedaald en dan weer niet.. En hij werd op 36,5 al geschat op 4200 gram! Komt vast allemaal goed geniet nog even van je zwangerschap ♥️
15 dagen geleden
Hier lag ze met 35 weken ineens overdwars, terwijl ze al weken goed lag. Met 37 weken draaipoging in het ziekenhuis, maar toen was ze zelf al weer goed gedraaid… Ik heb wel heel vaak de spinning baby’s oefening gedaan…