14 Reacties

één maand geleden

Jep, hier ook grote baby. En ben nu 37 weken en word aankomende week ingeleid.

één maand geleden

Reactie op Manu26

Jep, hier ook grote baby. En ben nu 37 weken en word aankomende week ingel ...
Wat spannend! Dus al wel voor de 38 weken inleiden bij jou? Hoeveel weken loopt die voor?

één maand geleden

Volg even mee. Baby hier loopt ook telkens 2 weken voor. Maar vk ziet geen reden voor inleiding.. angst voor de bevalling wordt wel groter zo

één maand geleden

Jep hier ook grote en lange baby. Ben nu 36+4 maar wordt al geschat op 38+3 😊 Nog anderhalve week en dan worden we ingeleid 😊

één maand geleden

Reactie op Nmdvvh

Wat spannend! Dus al wel voor de 38 weken inleiden bij jou? Hoeveel weken l ...
Ja klopt, ze hebben niet precies gezegd hoeveel die voor loopt, maar met 40 weken zou het zeker al 4.5 kilo wegen, zijn ze beetje bang voor suikerziekte en het is te laat voor een test, , ook een beetje omdat ik het zelf wil.. dit is ons 3de kindje. Andere 2 jongens waren ook."grote" baby's, ( eigelijks gewoon genormaal) oudste kwam met precies 39 weken en woog 3750 gram en 53 cm En de jongste kwam met 37.1 weken en woog 3555 gram en 48 cm. Vorige week is de baby geschat op 3200 gram.. dus ben benieuwd..

één maand geleden

Bij ons ook 3/4 weken voor. Ben ook 34 weken nu en kindje ruim 37 weken. P97. Met 32 weken werd hij al op 2400 gram geschat. Volgende week weer een groeiecho

één maand geleden

Onze baby wordt trouwens op 4650 gram geschat bij 40 weken. 2e kindje. Hoop dus dat hij uit zichzelf eerder komt 😌

één maand geleden

Reactie op Lisa4

Onze baby wordt trouwens op 4650 gram geschat bij 40 weken. 2e kindje. Hoop ...
Hebben ze het bij jou niet over inleiden gehad? Of wil je dit zelf niet? Ik heb de keus wel om met 38 weken in te leiden dus denk ook dat ik daar wel voor ga!

één maand geleden

Reactie op Lisa4

Onze baby wordt trouwens op 4650 gram geschat bij 40 weken. 2e kindje. Hoop ...
Hetzelfde hier. Om deze reden word ik met 38 weken ingeleid

één maand geleden

Ik wil niet ingeleid worden. En de inleidengrens is volgens de gyn 4000 gram bij 38 weken en daar zat onze baby net een heel klein beetje onder. Ik wil liever de natuur zn gang laten gaan en graag thuis bevallen 😊

één maand geleden

Ik Ga L

één maand geleden

Hier kindje ook groter geschat. Nu 36 weken. Vooralsnog geen inleiding gepland. Ik laat de keuze gewoon bij de gyneacoloog, vorige 3 kindjes kwamen uit zichzelf, de eerste 2 exact op de uitgerekende datum en waren 7 pond en 7.5 pond. De derde kwam met 40+3 en was 7 pond.

één maand geleden

Hier ook een grotere baby, hij loopt 2-3 weken voor. Een inleiding is hier nog niet ter sprake gekomen.. maar dat is hopelijk ook niet nodig. Ik zou een inleiding persoonlijk echt vermijden tenzij het medisch écht noodzakelijk is.

één maand geleden

Hier ook een groot geschatte baby maar van inleiding is nog geen sprake. Morgen 37 weken!