13 Reacties

18 dagen geleden

Ik ga eigenlijk uit van de zwangerschapskleding tot ik mijn eigen kleding weer pas?

18 dagen geleden

Je kan je shirt toch gewoon omhoog doen 😜. Tenminste dat was mijn plan haha.

18 dagen geleden

Reactie op Wenteleefje

Je kan je shirt toch gewoon omhoog doen 😜. Tenminste dat was mijn plan hah ...
Is het hem een beetje… ben geen broeken-drager dus heb zelfs weinig tshirts/bloezen 🙈 ik draag normaal het hele jaar door jurkjes… en dat kan ik nou net even niet omhoog doen bij visite 🤣

18 dagen geleden

Reactie op EMBO

Is het hem een beetje… ben geen broeken-drager dus heb zelfs weinig tshirts ...
Vandaar vroeg ik me af of iemand leuke merkjes kent waar ze handige jurken hebben ☺️

18 dagen geleden

Ik heb van de prenatal en Mamalicious leuke, betaalbare jurkjes waar je bv mee kunt geven. Maar je kunt ook denken aan normale (blouse)jurkjes die knoopjes hebben, kun je gewoon de knoopjes open maken. Eventueel voedingshempje eronder, zodat je minder bloot zit.

18 dagen geleden

Reactie op EMBO

Is het hem een beetje… ben geen broeken-drager dus heb zelfs weinig tshirts ...
Haha ja dat wordt lastig! HM mama heeft jurken waarbij de zijkant "open" kan. Misschien is dat iets? Of overslag of blouse jurken? Als je daaronder voedingstop doet kom je al een heel eind!

18 dagen geleden

Ik was met de eerste echt fan van de jurken van H&M mama(die van de foto is heeel nice), only en overslag jurken. (winterbaby) via zalando in de sale veel te vinden vaak 😉

18 dagen geleden

Zoals al staat zijn overslag jurken handig. Of iets met knoopjes of vest met rits. Je schuift je kleren dan even opzij ipv dat het een hele verkleedpartij wordt.

18 dagen geleden

Ik heb de eerste tijd in mijn voedingshempjes met vesten erover geleefd. Ik las laatst dat ik niet de enigste was hierin😂

18 dagen geleden

Ik draag veel jurkjes met overslag, dat moet straks vast ook handig zijn! Al heb ik al wel Seraphine, Latte Mamiato en Noubased op mijn verlanglijstje gezet. Die eerste heeft hele mooie jurkjes, de andere 2 zijn kleine Belgische en Nederlandse onderneemsters die een beperkt aantal maar wel nette, kwalitatieve en lokaal geproduceerde truien maken. Die laatste zijn misschien niet precies wat jij zoekt maar lijken mij voor een winter baby wel echt perfect (+ duurzaam), dus als de borstvoeding hier goed gaat koop ik ze meteen haha!

16 dagen geleden

Ik heb maar 1 jurk met een voedingsstukje. Van de c&a. Ze hebben daar ook wel meer jurkjes 😁

16 dagen geleden

Zoals al gezegd: jurkjes met knoopjes of overslag kunnen altijd. Verder kun je met iets van t-shirt stof/stretch ook weg komen door het gewoon naar beneden te trekken (heb zelf geen shirts of jurkjes gehad die hierdoor permanent vervormd waren, tenzij het hele slechte kwaliteit was). Jumpsuits/tuinbroeken vond ik zelf heel fijn, omdat er dan niets op je buik drukt (in de zomer bij een jurkje ook niet, maar in de winter moet er toch een panty of legging onder) Vind zelf mamaliscious een fijn merk voor jurkjes die zowel tijdens de zwangerschap als daarna kunnen. H&M mama heeft ook vanalles, maar vind ik zelf vaak óf tijdens de zwangerschap niet zo mooi zitten óf juist erna niet mooi.

16 dagen geleden

Reactie op nicolehzz

Ik draag veel jurkjes met overslag, dat moet straks vast ook handig zijn! ...
Seraphine heeft mooie spullen! Ik heb daar ook wat leuke jurken en een jumpsuit van. Qua prijs valt het nog wel mee. Het zit heerlijk en kan na de zwangerschap/bv ook nog prima. Ik heb ze ontdekt tijdens m’n 2e zwangerschap en ben het altijd blijven dragen.