11 Reacties

18 dagen geleden

Misschien kan je kijken bij seraphine. Ik vind dat vaak mooie zwangerschapskleding! Ze hebben ook het eea voor gelegenheden.

18 dagen geleden

Ik had een super mooie jurk van Asos gekocht voor mijn eigen geregistreerd partnerschap, maar paste hem niet meer omdat mijn borsten een groeispurt hadden gehad 😅😅😅.. dus wel goed kijken met je maat nu en welke maat je dan dus in Oktober nodig zou kunnen hebben… ik heb een andere jurk gekocht anderhalve week voor ons feest haha. Maar asos heeft dus mooie jurken! En ik ga de jurk die ik uiteindelijk niet heb gedragen weer op Vinted te koop zetten. Dus weet niet welke maat je nodig hebt 😂🙈?

18 dagen geleden

Bellyfashion heeft best wat. En een winkel in Zoetermeer. Sowieso echt prachtige nette jurken die je als getuige aan zal kunnen. En een pak moet daar ook nog wel lukken maar zelf even samenstellen

18 dagen geleden

Ik zou denk ik eerder een reguliere broekpak kopen waarbij de band onder de buik komt. Daarbovenop een leuke blouse/shirt die je in de broekband kan stoppen.

18 dagen geleden

Reactie op Deligrace

Ik zou denk ik eerder een reguliere broekpak kopen waarbij de band onder de ...
Drukte al op verzenden, maar wilde nog wat typen 😅 Maar dit ligt er natuurlijk ook aan hoe je je zwangerschap draagt qua buik en hoe het kledingstuk valt.

18 dagen geleden

Houd er rekening mee met een broekpak dat je nog verder groeit. Dan moet het echt een zwangerschap pak zijn. Ik heb vorige zwangerschap daardoor gekozen tijdens een bruiloft voor een A-lijn stretch jurk met jasje. Ik vond het ook zonde veel uit te geven en het nooit meer te passen. Deze jurk kocht ik in mijn eigen maat en heb ik daarna nog vaker gedragen.

18 dagen geleden

Ligt er ook vooral aan hoe groot je buik is…. Misschien pas je dan nog wel een stretch broekpak in een reguliere maat? Je hebt wel van die mega meerekkende broekpakken, maar goed dan moet je niet zo een buik hebben als ik 😂 ik pas al een heleboel zwangerschapskleding niet meer. H&M of Noppies zou je eens kunnen kijken.

18 dagen geleden

Reactie op Miloutje

Houd er rekening mee met een broekpak dat je nog verder groeit. Dan moet he ...
Hahah ja en ik maakte dus de fout om een jurk met rits op de rug te kopen….. mijn buik paste nog helemaal goed, maar ik had geen rekening gehouden met het feit dat mijn borsten een cup maat groter waren geworden… met rits dicht zat ik dus volledig ingesnoerd en moest ik als nog snel een nieuwe jurk in een grotere maat kopen 😂😂. Gelukkig was ik echt heeeeel happy met de nieuwe jurk, dat scheelde hahaha

18 dagen geleden

Reactie op Jet/

Hahah ja en ik maakte dus de fout om een jurk met rits op de rug te kopen…. ...
O dat is balen idd. Maar wel mazzel dat je zo kort te voren wat groters vond. De jurk die ik kocht rekte echt super mee ondanks het bovenstuk. Ik was daar ook echt wel blij mee. En nu nog. Heb hem laatst weer gedragen naar een feestje.

18 dagen geleden

Ik weet natuurlijk niet wat het thema is maar ik was afgelopen weekend op een bruiloft en had deze jurk aan van guts en gusto. Het is normale jurk maar pregnant proof. Hij zat als gegoten, maar dat moet natuurlijk wel maar net binnen het thema/kleuren passen van je zus

18 dagen geleden

Reactie op Miloutje

O dat is balen idd. Maar wel mazzel dat je zo kort te voren wat groters von ...
Ja hahaha lang leven ASOS in mijn geval 😂. Super fijn dat je nu een jurk hebt die je kunt blijven dragen!