15 Reacties

11 maanden geleden

Onze dochter draagt een romper met een winterslaapzak van de hema. Op haar kamer is het tussen de 17 en 19 graden

11 maanden geleden

Onze zoon een romper met lange mouwen, dun meegroei boxpakje met bamboo van hema en een hema slaapzak kamer 16 graden.

11 maanden geleden

Onze dochter een romper lange mouw, boxpakje, sokken, een hema tog 3 slaapzak, een laken en een deken Tog 1 die dubbel gevouwen wordt. Dan pas heeft ze het warm genoeg 馃檲.. onze slaapkamer is rond de 17 graden. We stoppen haar wel heel strak in met haar lakentje en dan de deken eroverheen. Ze beweegt al best veel, dus zonder het strak instoppen zou ik ook liever geen laken/deken doen, maar voor de temperatuur heeft ze het wel nodig.

11 maanden geleden

Wij doen vaak een wollen romper (van dilling) met lange mouwen onder de pyjama (en dan natuurlijk nog in de slaapzak). Voor extra warmte zou je ook nog een wollen boxpakje als pyjama kunnen gebruiken?

11 maanden geleden

Mijn zoon slaapt in de puckababy inbakerzak teddy met een romper met lange mouwen en een broekje. Het is tussen de 12-16 graden in de nacht bij ons

11 maanden geleden

Reactie op -Shaun

Mijn zoon slaapt in de puckababy inbakerzak teddy met een romper met lange ...
De slaapzak is 2 tog

11 maanden geleden

Reactie op Kattenvrouwtje94

Wij doen vaak een wollen romper (van dilling) met lange mouwen onder de pyj ...
Same! En wollen slaapzak van Unaduna

11 maanden geleden

Onze zoon slaapt in een lange mouwen romper, dan een pyjama en een dikke slaapzak. Daarover een dun lakentje en een dikke deken. Die deken trekken we strak om hem heen en stoppen de zijkanten tussen het matras en de zijkant van het ledikant. En dan leggen we aan beide lange zijde van het ledikant op het deken een kruik met water erin zodat de deken op z'n plek blijft liggen

11 maanden geleden

Romper korte mouw, boxpakje en de love2dream swaddle up. Dan nog een lakentje + dekentje. Als je het dekentje kort en strak doet dan zou ze niet met haar hoofdje eronder moeten kunnen komen toch?

11 maanden geleden

Romper met lange mouw, broekje, shirtje en sokjes en daarna de Puckababy Teddy

11 maanden geleden

Hoe weten jullie dat je kindje het te koud heeft?

11 maanden geleden

Hier puckababy teddy met alleen de rib romper van Pr茅natal (die wat dikkere) met lange mouw. En sokjes. Geen extra dekentjes oid. Kamer is rond de 20 graden steeds.

11 maanden geleden

Romper lange mouw, pyjama, inbakerdoek, laken, deken, mutsje en een kruikje. Heerlijk vind ze het. Overigens wel het raam open en ze heeft t niet koud

11 maanden geleden

Lange mouwen romper, boxpakje, inbakerdoek en teddy deken van Meyco. Begin van de nacht licht warm kruikje zodat hij niet wakker schiet als ik hem in bed leg.

11 maanden geleden

Romper lange mouw, pyjama van Zeeman, winterslaapzak Hema. Denk 16-17 graden op de kamer. Zo slaapt hij al paar weken heerlijk 馃槉