7 Reacties

één maand geleden

Bij mijn eerste heb ik 3 setjes meegenomen en uiteindelijk alle 3 moeten gebruiken. 1 nacht in het ziekenhuis gebleven. Deze keer neem ik weer 3 setjes mee

één maand geleden

Reactie op Ymamxx

Bij mijn eerste heb ik 3 setjes meegenomen en uiteindelijk alle 3 moeten ge ...
Welke maat? 50?

één maand geleden

Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰

Welke maat? 50?
Klopt. Alles 50. Baby was 4300 gram dus best groot maar maat 50 paste ze nog prima. "Wel voor drie weekjes maar🤣"

één maand geleden

Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰

Welke maat? 50?
Ik heb nu 3 setjes maat 50, en 1 setje maat 56 ingepakt voor de zekerheid. & nog een vestje voor als het toch wat frisser zal zijn..

één maand geleden

5 setjes maat 50 1 setje maat 56 1 beren wikkel pakje 1 vest voor in de auto samen met de voetenzak in de maxi cosi. Ik krijg een keizersnede en we weten al dat we minimaal 2 nachten moeten blijven. Misschien meer ligt eraan hoe mijn longen zijn na tijd. En hoe het gaat met hem ivm zwangerschap diabetes. Onze eerste zoon moest 4 nachten blijven ivm dat hij zijn suiker niet goed kreeg zelf.

één maand geleden

2 setjes maat 50 en 2 maat 56. Verwachting is dat ik niet medisch ben en de bevalling snel zal gaan en ik snel weer naar huis mag erna. En als we onverhoopt toch langer moeten blijven, dan hebben mijn ouders of mijn man nog snel wat kleertjes bij gehaald thuis (want zal dan ook meer spullen voor mezelf nodig hebben)

één maand geleden

2 rompertjes, 2 pakjes. En een super warme deken voor de terugreis denk ik nu, maar misschien wordt dat wel een super dik vestje.