24 Reacties

één maand geleden

Heb niet dit probleem, maar als ik je zo hoor zou ik voor jurkjes gaan, dan heb je dit broeken probleem stukken minder! En in het najaar dan gewoon een grote maat panty dragen straks

één maand geleden

En naast jurkjes misschien lekkere stretchy flared broeken bv? Zwangerschaps rokken die veel stretch hebben (H&M heeft hele fijne)?

één maand geleden

Hi, ik draag de jumpsuit van fashion musthaves heel veel. Het is geen officieel zwangerschapsmodel maar rekt goed mee, zit heerlijk en staat leuk. Echt een aanrader! https://www.fashionmusthaves.nl/product/jumpsuit-dames-smocked-beige/

één maand geleden

En je hebt het wel over zwangerschapskleding die niet meer past? Of bedoel je nog gewone kleding? 😅

één maand geleden

Reactie op DaCha

En je hebt het wel over zwangerschapskleding die niet meer past? Of bedoel ...
Nee echt zwangerschapskleding😂

één maand geleden

Oh ja eindeloos jurkjes, die hoef je ook niet in zwangerschapskleding te kopen dus heb je er daarna ook nog wat aan 😄 ik ben vooral fan van wikkeljurkjes en met wijdere rok.

één maand geleden

Ik heb nu zo'n stretch rok die je hoog over je buik optrekt en dan een blouse of shirtje erin, vind ik echt een uitkomst!

één maand geleden

Ik herken dit probleem… ellende…. Enige wat fatsoenlijk gaat; rokken en jurken. Topjes die erg stretchy zijn, maar ik heb al meerdere zwangerschapskleding (ook topjes) weer op Vinted staan omdat het niet meer past 😒 ‘Je weet pas dat je buik echt groot is als je zelfs zwangerschapskleding niet meer past’ 🙄

één maand geleden

Reactie op Smos

Ik herken dit probleem… ellende…. Enige wat fatsoenlijk gaat; rokken en ju ...
Echt he wat een hel, alle broeken die ik aantrek snijden gewoon op mijn buik als ik zit, ziet er niet uit ook trouwens 😂 Ik vrees inderdaad dat er weinig anders op zit dan jurkjes en rokjes 😫 ben ik niet zo van als t kouder begint te worden maar ja, kan moeilijk in mijn blote kont over straat 😂

één maand geleden

Hier hetzelfde! Wat ik met 'koudere' dagen fijn vind is een zwangerschapslegging (een dikke waar je in kan bukken zonder dat hij door schijnt!!) met een oversized tshirt en een vest of spijkerjas als het nodig is. Verder van die Amsterdamse stijl sportsokken en sneakers eronder.

één maand geleden

De leggings van mamalicious en prenatal vind ik heel fijn omdat die super veel ruimte hebben voor je buik zodat hij ook nog kan groeien. Verder leef ik in jurken🙈

één maand geleden

Reactie op MLdstb

Echt he wat een hel, alle broeken die ik aantrek snijden gewoon op mijn bui ...
Inderdaad, straks leggings eronder. Maar voorlopig heb ik het vooral warm en bij iets frissere dagen is een lange rok warm genoeg nu. Ik dacht nog een leuke broek bij H&M bestelt te hebben, pantalon, was ook een lekker stofje. Maar maat M paste 2 weken geleden al niet meer over mijn buik, terwijl ik normaal maat S heb…. Tot zover mijn goede ideeen om nog een fatsoenlijke zwangerschapsbroek te zoeken. Heb ook nog wel een joggingbroek die oké zit, maar is ook een maat L. Dus daar kan ik me buitenshuis echt niet mee vertonen 🫣

één maand geleden

Je hebt ook 'under belly' broeken he! Moet je alleen wel een lange wijde blouse of wikkeltop hebben.

één maand geleden

Reactie op kristab88

Je hebt ook 'under belly' broeken he! Moet je alleen wel een lange wijde bl ...
Ja ik weet t, alleen alle blouses en tops zijn voor mijn grote buik en lange bovenlijf dus vaak te kort 😂

één maand geleden

Reactie op Clover21

Oh ja eindeloos jurkjes, die hoef je ook niet in zwangerschapskleding te ko ...
Heb je tips voor jurken? Vind het moeilijk kiezen omdat de zwangerschapsversies vaak suf zijn en anders weet ik niet goed wat past. 😊

één maand geleden

Reactie op MLdstb

Ja ik weet t, alleen alle blouses en tops zijn voor mijn grote buik en lang ...
Ik herken alles wat je schrijft! Zelfs het lange bovenlijf waardoor broekpakken ook af vallen. Goeie topic!

één maand geleden

Ik leef ook echt in jurken (terwijl ik voorheen nooit jurkjes droeg). Broeken zitten ook echt niet comfortabel bij mij. Ik koop trouwens geen zwangerschapsjurken, maar kijk voornamelijk maar one size jurken en kijk goed waar de taille valt. Als de taille zegmaar net iets onder de borsten valt, vind ik dat de jurk eigenlijk altijd wel mooi over mijn buik heen valt. Ik heb laatst wat leuke jurken besteld bij Hype! Mode en Guts&Gusto. Verder ben ik veel op Vinted aan het rondkijken.

één maand geleden

O, en hier een tip voor een fijne jumpsuit. Ik heb deze twee weken terug in huis gehaald en deze zit zo fijn en ik voel mij zo mooi zwanger hierin! https://www.kleertjes.com/only-maternity-zwangerschapsjumpsuit-olmelise-zwart-17276722/?utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=20826756603&utm_term=172767220400&utm_marketing_tactic=NL&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwoJa2BhBPEiwA0l0ImNn4Yv6A912ey2NGQkzKeMMtrz_9PNj30LA_mXHwIt4uVg3rzcxpshoCD6kQAvD_BwE

één maand geleden

Deze broek van Noppies zit bij mij echt top en nog ruimte voor groei: https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-casual-broek-kiki-duck-green-2011116-p721.html Verder inderdaad jurkjes of hoge rokken en die had ik gelukkig al veel 😅

één maand geleden

Misschiene een lokale kleermaker lief aankijken? Of nog beter; veel vrouwen van 60+ weten stiekem nog prima hoe ze met een naaimachine om moeten gaan. Misschien als je een XL koopt voor de buik dat hij/zij de benen of juist borsten en armen kan fatsoeneren? Zelf zou ik dan wel overgaan op jurken en maar een paar leggings laten fatsoeneren… gewoon om kosten te besparen.