24 Reacties

één maand geleden

Reactie op kristab88

Je hebt ook 'under belly' broeken he! Moet je alleen wel een lange wijde bl ...
Maar dan zit er meestal nog een dikke rand, anders blijft hij logischerwijs niet hangen. Maar die rand is juist het probleem als je gaat zitten…. Ik heb tenminste van deze modellen ook nog niets fijns gevonden, maar draag de meeste rokken wel onder m’n buik. Ik heb van de week wel een ‘mama boxer’ gehaald bij Hema. Ik gebruik hem over mijn ondergoed heen, dat geeft wat steun aan je buik, dat mis ik soms wel met een jurkje. Maar eventueel kan je hiermee ook een ‘blote buik’ voorkomen bij een lage broek/rok en een tekort shirtje…

één maand geleden

Deze is dat; https://www.hema.nl/1000009692.html Vond hem te duur als gewoon ondergoed, maar over ondergoed heen kun je hem wat langer dragen. En ik doe hem vaak alleen buiten de deur aan met lopen/fietsen.

één maand geleden

Ik draag voornamelijk jurken en rokken (heb het ook te warm voor een broek) en ik kan de broeken van Noppies Heja (flaredbroeken) in verschillende kleuren ook echt aanraden. Zit stretch in en regelmatig in de aanbieding. Ze vallen wel ruim vind ik (heb normaal maat S en nu is xs nog iets te ruim bij de buik)

één maand geleden

Reactie op pdeboer

Hi, ik draag de jumpsuit van fashion musthaves heel veel. Het is geen offic ...
Zit deze strik boven je buik nu met een zwangere buik? Ik had die van mostwanted besteld. Maar die strik zat op mijn navel 😂