11 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben over 19 weken en ik lijk ook gewoon vol en niet zwanger niet letten op andere bij de eerste zie je het meestal later. Als zij of hij maar gezond is :)

2 maanden geleden

Ik ben bijna 25 weken en begin pas een beetje een buikje te krijgen als ik iets gegeten heb. Ook ik krijg vaak de opmerking “wat een kleine buik voor dit termijn” ik zie het maar als compliment, zolang het goed gaat met de kleine en mijn buik al niet vroeg in de zwangerschap in de weg zit vind ik het prima. Elk persoon is anders en ene buik is ook groter dan die van de ander

2 maanden geleden

Toevallig!! Ik ben ook precies op 8-11 uitgerekend en ervaar hetzelfde.. Op de warme dagen tussendoor, vind ik het nu ineens best een stap om in bikini te lopen 😅 Vrijdag wordt het ook echt zwemweer en ben ik uitgenodigd door vrienden maar ik voel mezelf inderdaad "te dik" in plaats van dat mensen aan me zien dat ik zwanger ben. Wordt dit ook jouw eerste kindje? 😊

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van mijn derde maar heb ook nog steeds een hele kleine buik. Van mijzelf een normaal postuur met gezond/gemiddeld BMI. Ik heb een paar zwangerschaps rokken die heel strak om de buik en benen zitten zo zien mensen teminste dat ik zwanger ben :) ander lijk ik inderdaad iets voller maar niet overtuigend zwanger. Soms best jammer maar het is mijn derde zwangerschap en ik heb nooit last van mijn rug en/of bekken gehad :) Op deze foto was ik 36 weken zwanger van mijn tweede :) maar dit is de rok die ik bedoel, vind deze super fijn en heb hem in meerdere kleuren

2 maanden geleden

Ik ben 22 weken en heb een mega buik en mensen denken dat ik al verder ben😵‍💫 Mensen hebben altijd wat te zeuren. Als jouw kleine gewoon lekker gezond is, probeer echt schijt te hebben aan anderen zeggen. Ik weet dat is kei moeilijk, maar zoals je leest veel dames hebben een kleinere buik. De buik zegt niet over je zwangerschap. Geniet vooral van de kleine in je buik. Daar gaat het uiteindelijk om. Ik bedoel dit echt opbouwend, want ik heb er een hekel aan als mensen die iets te melden over mijn buik als ik er niet om vraag

2 maanden geleden

Ik had dat bij de 1e ook. Ging met verlof, en mensen schrokken dat ik al zo ver was met kleine buik. Nu de 2e gaat het iets sneller. Niks van aantrekken. Het is nooit goed 🤣

2 maanden geleden

Gelukkig hebben andere mensen altijd wat te klagen…. Commentaar leveren is blijkbaar leuk??? Ik heb het omgekeerde, ook niet fijn en moet elke dag zeggen; nee ik ga nog niet met verlof, ik ben pas halverwege…. Elk lijf is anders en bij jou groeit het zo! Zolang je kindje goed groeit, probeer er blij mee te zijn! Ik zou dolgraag met je ruilen ipv alle klachten die mijn voetbalbuik met zich mee brengt….

2 maanden geleden

Ik ben ook 8 november uitgerekend 🤭 Ik heb dat het overdag vaak meevalt en aan het einde van de middag/begin avond lijk ik pas zwanger 😂 mijn kleding valt ook niet altijd even mooi over mijn buik, maar als ik wat strakkere kleding draag zie je opzich wel dat mijn buik iets te bol is voor gewoon buikvet 😅 Ieder lichaam is anders, zou me er verder niet zo'n zorgen om maken. Zolang de baby maar gezond is 😁 Ik hoop wel dat ik nog een echt mooi buikje krijg zodat ik leuke foto's kan maken 🤭

2 maanden geleden

Dank allemaal. Ik ga het proberen om het een beetje te relativeren. Wat jullie zeggen, het is nooit goed. Onze jongen groeit goed en dat is het belangrijkste inderdaad. Het is toch allemaal nieuw zo met de eerste en moeilijk in te schatten wat je qua lichaamsgroei kan verwachten

2 maanden geleden

Ik heb echt nog 0,0 buik. Alles wat er zit is puur van mezelf. Doe gewoon alsof het een baby buik is🫠

2 maanden geleden

Elk lichaam heeft een andere anatomie.. sommige baarmoeders liggen bij vrouwen wat meer naar de rug toe dan dat ze naar buiten steken. Als je dat anno 2024 nog niet weet en er opmerkingen over gaat maken 🤦🏻‍♀️. Zou me er niks van aantrekken en sarcastisch antwoorden met “ja schattig he”