Wat is het favoriete beleg van de kleine keuken van jouw kind/kinderen? (Mocht je dit hebben)
Ben ook benieuwd wat je überhaupt in huis hebt van de kleine keuken.
Wij hebben pindakaas, dadelstroop, nu iets met pompoen. Maar het één en ander raakt nu op, dus wil weer wat nieuwe soorten bestellen.
Ben benieuwd naar jullie tips
Fan van kleine keuken haha, en alles is wel favoriet. Hier hebben wij altijd aan beleg de appel dadelstroop, pompoen/mango, aardbei/biet en ook die met zoete aardappel en met perzik.. onze dochter van 4 eet dat ook. En thee
Ook altijd de rozijnen en dadels op voorraad thuis en onze dochter neemt ook regelmatig de granenrepen mee naar school. Volgens mij vinden ze alles lekker er van😅
Wij hebben ook veel producten van het merk al gebruikt. Favorieten zijn hier de knijpzakjes (ben fan dat er veel groente in zit) en appeldadelstroop. Verder hebben we ook de chocopasta in huis liggen, hun koekjes en dadelreepjes. Zoontje vindt vrijwel alles lekker, maar brood eten is nog steeds een drama dus hij zuigt een beetje van het beleg en spuugt het brood er weer uit haha. Ik wil volgende keer die knijpzakjes van broodbeleg kopen, omdat ik het fijn vind dat de verpakking kleiner is. Ik weet dat je bijv hun jam kan invriezen, maar ik vind het zo'n gedoe haha.
Hier is de appeldadelstroop favoriet en de fruit ‘snoepjes’, koekjes ook eigenlijk een hele hoop. Geven jullie de chocopasta al aan de 1jarige? Ik twijfel een beetje omdat ik wat verschillende dingen lees.
Hier is de appeldadelstroop favoriet en de fruit ‘snoepjes’, koekjes ook ei ...
Nee wij niet, onze dochter eet het wel eens als we die in huis hebben, maar zo lang onze zoon nog tevreden is met de gezondere opties, geef ik die nog niet.
Ik gebruik elke keer een schoon mes en doe zo 4 weken met een potje beleg! De aardbei-bietjes is hier favoriet. En verder de rijstwafeltjes, dadeltjes en smikkelpuffs