11 Reacties

5 dagen geleden

Chocopasta

5 dagen geleden

Fan van kleine keuken haha, en alles is wel favoriet. Hier hebben wij altijd aan beleg de appel dadelstroop, pompoen/mango, aardbei/biet en ook die met zoete aardappel en met perzik.. onze dochter van 4 eet dat ook. En thee Ook altijd de rozijnen en dadels op voorraad thuis en onze dochter neemt ook regelmatig de granenrepen mee naar school. Volgens mij vinden ze alles lekker er van😅

5 dagen geleden

Wij hebben ook veel producten van het merk al gebruikt. Favorieten zijn hier de knijpzakjes (ben fan dat er veel groente in zit) en appeldadelstroop. Verder hebben we ook de chocopasta in huis liggen, hun koekjes en dadelreepjes. Zoontje vindt vrijwel alles lekker, maar brood eten is nog steeds een drama dus hij zuigt een beetje van het beleg en spuugt het brood er weer uit haha. Ik wil volgende keer die knijpzakjes van broodbeleg kopen, omdat ik het fijn vind dat de verpakking kleiner is. Ik weet dat je bijv hun jam kan invriezen, maar ik vind het zo'n gedoe haha.

5 dagen geleden

Reactie op Guinda

Wij hebben ook veel producten van het merk al gebruikt. Favorieten zijn hie ...
Ja nadeel is zeker dat het maar kort houdbaar is.

4 dagen geleden

Hier is de appeldadelstroop favoriet en de fruit ‘snoepjes’, koekjes ook eigenlijk een hele hoop. Geven jullie de chocopasta al aan de 1jarige? Ik twijfel een beetje omdat ik wat verschillende dingen lees.

4 dagen geleden

Reactie op Maiss

Hier is de appeldadelstroop favoriet en de fruit ‘snoepjes’, koekjes ook ei ...
Nee wij niet, onze dochter eet het wel eens als we die in huis hebben, maar zo lang onze zoon nog tevreden is met de gezondere opties, geef ik die nog niet.

4 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Ja nadeel is zeker dat het maar kort houdbaar is.
Ik gebruik elke keer een schoon mes en doe zo 4 weken met een potje beleg! De aardbei-bietjes is hier favoriet. En verder de rijstwafeltjes, dadeltjes en smikkelpuffs

4 dagen geleden

Reactie op Jor93

Ik gebruik elke keer een schoon mes en doe zo 4 weken met een potje beleg! ...
Echt? Ja, ik gebruik ook een schoon mes, spoel de boter af onder de kraan. Ik gooi hem na een dag of 9 altijd wel weer weg😅 Niet nodig dus?

3 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Echt? Ja, ik gebruik ook een schoon mes, spoel de boter af onder de kraan. ...
Zeker! Zolang het er goed uit ziet en goed ruikt kan je het prima nog eten :)

3 dagen geleden

Het broodbeleg van de kleine keuken is nu 2+1 bij de AH.

3 dagen geleden

Reactie op Maiss

Het broodbeleg van de kleine keuken is nu 2+1 bij de AH.
Thanks!