80 Reacties

één maand geleden

Ik voel me niet fit vanavond, beetje trillerig, misselijk en rugpijn. Heb nooit zomaar rugpijn. Zo begon de bevalling bij m’n zoon ook. Vind het best spannend want nu 33+3..

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Hey! Ik las in het geboortetopic dat je bent bevallen! Gefeliciteerd met Ju ...
Wat lief dat je er naar vraagt! Het gaat goed. Jur heeft even in de couveuse gelegen met een neusmasker met wat druk. Dit om zijn longblaasjes open te krijgen. Hier is hij sinds gister vanaf en nu ligt hij bij ons op de kamer. Zo blij mee!! Zo gek als je hem niet dichtbij je hebt. Nu ligt hij nog aan de monitor voor hartslag et, krijgt hij met een sonde voeding en antibiotica. Alles om zoveel mogelijk energie te sparen en ontstekingen te voorkomen. Als de uitslag van een bacteriekweek binnen is wordt het beleid van de antibiotica aangepast. Hij wordt steeds wat alerter (oogjes open, huilen als hij ergens niet mee eens is) dus de tijd doet zijn ding wel 🫶 Met mij gaat het goed. Fijne verpleging, rustig herstellende en laat het op me afkomen. Vind het soms wel echt veel met hem leren kennen, 8x per dag kolven om de melkproductie op gang te brengen, de ontwikkelingen van Jur en alles leren/oefenen wat nieuw is. Maar geniet er met volle teugen van en de rest sluit ik ff buiten 😂❤️ Succes mama's!!

één maand geleden

Gefeliciteerd Kim! Wat fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. @AlleGerdasVerzamelen hoe voel je je vandaag?

één maand geleden

Reactie op tuliptree

Gefeliciteerd Kim! Wat fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. @All ...
Vandaag een hele dag verjaardag van m’n vriend. Vanmorgen en nu alleen nog buikpijn maar merk vandaag over de dag nog steeds veel harde buiken. Ik denk dat het niks was…

één maand geleden

Bij mij zijn vanochtend de vliezen gebroken met 35+4. Ik had al heel het weekend last van onrust en pijn maar kon het niet goed plaatsen. Nu op naar het ziekenhuis🥹

één maand geleden

Reactie op Maiss

Bij mij zijn vanochtend de vliezen gebroken met 35+4. Ik had al heel het we ...
Ow jeetje wat spannend! You can do this! 😊

één maand geleden

Reactie op Maiss

Bij mij zijn vanochtend de vliezen gebroken met 35+4. Ik had al heel het we ...
Spannend! Succes 😊

één maand geleden

Ons dappere meisje is op 10-10-2024 geboren met 35.1 weken, nadat de dag ervoor mijn vliezen braken. Na een ellendige zwangerschap vol spanningen is ze daar eindelijk. Joanna, 2370 gram.

één maand geleden

Reactie op ManuSharon89

Ons dappere meisje is op 10-10-2024 geboren met 35.1 weken, nadat de dag e ...
Gefeliciteerd! Hoe gaat t nu met jullie?

één maand geleden

Hier weer een nieuwe dag in het ziekenhuis. De weeën zetten steeds niet door als het even opkomt. Wat zijn dit lange dagen😓

één maand geleden

Steeds nat maandverband wat niet naar urine ruikt. Kunnen verloskundige dit testen vanaf maandverband of moet het echt opgevangen worden in een potje?

één maand geleden

Reactie op Maiss

Hier weer een nieuwe dag in het ziekenhuis. De weeën zetten steeds niet doo ...
Hoe gaat het nu?😊

één maand geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Steeds nat maandverband wat niet naar urine ruikt. Kunnen verloskundige di ...
Of het vruchtwater is “

één maand geleden

Steeds nat maandverband wat niet naar urine ruikt. Kunnen verloskundige di ...
Ze zullen adviseren om een boterhamzakje in je onderbroek te doen, daarmee kan je het opvangen en kunnen ze eventueel checken indien nodig.

één maand geleden

Reactie op Rod

Ze zullen adviseren om een boterhamzakje in je onderbroek te doen, daarmee ...
Hoeee? Gewoon er in leggen?🙈 dan drupt t er denk ik van af

één maand geleden

Oké gelukt, zitten wel witte vlokjes in. Ik durf niet te bellen om niks, wat denken jullie

één maand geleden

Oké gelukt, zitten wel witte vlokjes in. Ik durf niet te bellen om niks, wa ...
Ik zou zeker even bellen!

één maand geleden

Oké gelukt, zitten wel witte vlokjes in. Ik durf niet te bellen om niks, wa ...
Zeker een reden om te bellen, ze kunnen dit zo testen en dan ben je gerustgesteld (of heb je duidelijkheid)

één maand geleden

Reactie op ZomaarBetty

Zeker een reden om te bellen, ze kunnen dit zo testen en dan ben je gerustg ...
Ja ik heb gebeld, ze komen er aan om te testen

één maand geleden

Wow spannend. Ik heb het ineens ook mega warm