10 Reacties

2 jaar geleden

Als het goed is staat het in de beschrijving hoe het werkt. Da ding meet het moment van bevruchting en de gynaecoloog vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie... of zoiets 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Chibi24

Als het goed is staat het in de beschrijving hoe het werkt. Da ding meet he ...
Ja idd vanaf je eisprong en vk vanaf eerste dag menstruatie. Welke moet ik aan houden voor mezelf ook om symptomen etc. Te herkennen, want heb niet echt het idee dat ik symptomen ervaar馃槶

2 jaar geleden

5+ weken = ong. 3 weken geleden bevruchting. Zal in principe 3+ moeten zijn. Maar misschien is je urine minder geconcentreerd, maak je minder snel hcg aan, of ben je toch minder ver dan je denkt? Late eisprong?

2 jaar geleden

Reactie op SnnevL

5+ weken = ong. 3 weken geleden bevruchting. Zal in principe 3+ moeten zijn ...
Ja ik ben nu 5+5. Het zou wel kunnen dat mijn eisprong later is. Ik ben nu ook 4 maanden gestopt met de pil dus daar kan het ook aan liggen?

2 jaar geleden

Reactie op Arianne105

Ja ik ben nu 5+5. Het zou wel kunnen dat mijn eisprong later is. Ik ben nu ...
Dat kan! Maar als ik jouw testen zie van afgelopen tijd, kan dit wel kloppen hoor. Ik denk dat als je over een weekje weer test hij wel 3+ is. Dont worry!

2 jaar geleden

Reactie op SnnevL

Dat kan! Maar als ik jouw testen zie van afgelopen tijd, kan dit wel kloppe ...
Dankjewel voor het kijken. Ik ga het volgende week weer proberen.

2 jaar geleden

Reactie op Arianne105

Dankjewel voor het kijken. Ik ga het volgende week weer proberen.
Komt vast goed!

2 jaar geleden

Update! Vandaag eerste echo gehad, zou 9 weken en 3 dagen zijn maar ben 8 weken en 3 dagen. Hartje klopt ook dus gelukkig tot nu toe goed nieuws 鈾ワ笍

2 jaar geleden

Reactie op Arianne105

Update! Vandaag eerste echo gehad, zou 9 weken en 3 dagen zijn maar ben 8 w ...
Gefeliciteerd! Dan klopte je test toch gewoon馃榿

2 jaar geleden

Reactie op SnnevL

Gefeliciteerd! Dan klopte je test toch gewoon馃榿
Ja gelukkig :)