47 Reacties
18 dagen geleden
Wij hebben dus een bed van maar 40cm hoog, dus ook met de hoogste klossen komen wij niet aan de correcte hoogte van het bed.. En ook nog eens een slaapkamer met schuine kanten dus eigenlijk is het helemaal geen optie om het bed hoger te zetten. 🙈
Wel van plan om in het ziekenhuis te bevallen, daar wonen we 2 minuten vanaf dus moet haalbaar zijn 😅
Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen over controles en het bed kan mijn vriend wel verschonen 🤞🏻
18 dagen geleden
Wij hebben een extra matras die we erop doen. Ik krijg zondag een ballonnetje en denk dat mn vriend m maandag of dinsdag pas erop gaat leggen, gister wel naar boven gehaald, maar zo hoog.. ik moet er glijdend vanaf 🤣 Onze slaapkamer heeft een puntdak dus bed kan ook niet zelf omhoog door hoofdbord.
18 dagen geleden
Bij mij ook veel te hoog, dan had ik een opstapje moeten gebruiken! Niet heel lekker met mn hechtingen.. de kraamhulp haalde direct de klossen eronder uit toen ze het bed zag 😂😂
17 dagen geleden
Klossen er onder gezet toen ik weeën had (in de avond). Hebben die nacht vreselijk geslapen (mijn man kon niet slapen, omdat bed anders lag door de Klossen en ik niet door hem en later door de weeen). Na de geboorte meteen eronder weg gehaald. Wou niet nog zo'n nacht
Snap dat voor kraamzorg nodig is, maar dan verschoond ze het bed maar niet (doet m'n man dan wel) en voor die ene korte controle van onderen van een paar seconden.. Dan komt ze maar op rand van bed zitten
17 dagen geleden
Wij hebben geen klossen gebruikt en dit ook aangegeven bij onze kraamhulp met als reden dat onze peuter dan niet meer bij ons in bed kan klimmen.. Het enige wat ze aangaf dan niet te doen is het bed verschonen. Verder was dit geen probleem. Wij hadden ook Naviva als kraamzorg.