7 Reacties

2 maanden geleden

Heb het aan myal gevraagd voor je, geen idee of het klopt wel! Misschien je verloskundige vragen voor alle zekerheid.

2 maanden geleden

Heeft je baby niet gewoon de hik? 😄

2 maanden geleden

Ik heb dit ook regelmatig en weet zeker dat het geen hik is. Gebeurt meestal als de baby druk aan het bewegen is en ik stil zit. Wordt er op internet ook niet veel wijzer van 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Hi, ik heb dit ook af en toe. Vorige zwangerschap nooit gehad, maar volgens mij is het niks bijzonders

2 maanden geleden

Toevallig! Werd vanmorgen wakker en hoorde het ook 2 keer. Zei het tegen m'n partner.. Zonder na te denken wat t kan zijn. Ik maak me niet zo zorgen, maar mocht iemand het weten.. Hoor het graag. Ik denk zelf omdat de bewegingen wat heftiger worden en ze minder ruimte hebben. Ben nu zelf 33+5 weken

2 maanden geleden

Ik heb het bij de verloskundige nagevraagd en het schijnt normaal te zijn. Niet iedereen hoort het, ik dacht echt wat gebeurt mij nou 😂 Maar je hoeft je dus geen zorgen te maken!

2 maanden geleden

Ja ik weet dus ook wel 100% zeker dat het de hik niet was. En laatst lagen we dus op bed en toen hoorde m’n partner het zelfs 😂 was best een harde knak. Maakte me er verder niet perse zorgen om maar was gewoon nieuwsgierig of anderen dit ook hadden en wat het kon zijn haha. Ook omdat ik het de vorige zwangerschap eigenlijk nooit had gehoord.