15 Reacties
6 maanden geleden
Ben een behoorlijke festivalganger, maar nu ik zwanger ben besloten om niks te doen voor een jaartje. Naar mijn mening slecht om mee te roken met al die mensen en de luide muziek lijkt me ook niet goed.
6 maanden geleden
Ik ben 2 jaar geleden naar kingsland geweest en het was zo druk!! Om naar de wc’s te gaan moest je door een menigte mensen heen dat was niet normaal. Je stond helemaal vast. Ik hoop echt voor je dat het nu beter geregeld is want je kon de drukke plekken toen echt niet vermijden. Ik ben vandaag 11+4 en blijf lekker thuis! 🧡
6 maanden geleden
Reactie op annabel021998
Ik ben 2 jaar geleden naar kingsland geweest en het was zo druk!! Om naar d ...
In Groningen is het de afgelopen jaren goed te doen geweest! We hebben daar eigenlijk al jaren onze “vaste plek” en daar is het mooi rustig, dus die zoek ik vandaag ook weer op 😁
6 maanden geleden
Reactie op mvdkam
In Groningen is het de afgelopen jaren goed te doen geweest! We hebben daar ...
Oh ja je hebt verschillende locaties natuurlijk. Wij waren toen in Amsterdam. Bij het muziek was het ook echt prima te doen hoor, alleen wanneer je naar de wc moest lopen of naar een andere stage was het echt drama 😂😂 gelijk heb je als je daar goede ervaringen mee hebt! Geniet ervan🧡
6 maanden geleden
Ben al een paar keer op stap geweest en dat kan echt dikke prima! Zolang je je.gezonde verstand gebruikt, gewoon leker gaan dansen en gezelligheid op zoeken als je daar zin in hebt ✨ veel plezier!
6 maanden geleden
Reactie op Anoniempjuh
Ben een behoorlijke festivalganger, maar nu ik zwanger ben besloten om niks ...
Kijk inderdaad uit met harde muziek, dit kan gehoorschade geven aan baby in de buik:
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/harde-muziek-op-festivals-schadelijk-voor-gehoor-ongeboren-baby~dfbaaeb#:~:text=Dat%20kinderoortjes%20gevoelig%20zijn%20voor,schade%20aan%20zijn%20gehoor%20oplopen.&text=Hard%20geluid%20gaat%20namelijk%20dwars%20door%20de%20buikwand%20heen.
6 maanden geleden
Reactie op Sascha2024
Kijk inderdaad uit met harde muziek, dit kan gehoorschade geven aan baby in ...
Dit is pas vanaf 20 weken :) ik ben er wel van overtuigd dat als ik leuke dingen blijf doen, ik veel lekkerder in mn vel zit en dus een leukere mommy to be ben
6 maanden geleden
Reactie op o0O0o_Mies
Dit is pas vanaf 20 weken :) ik ben er wel van overtuigd dat als ik leuke ...
Ja precies, van die regel ga ik ook uit qua muziek. Ik heb eind juni voor de zekerheid wel bedankt voor kaartjes voor een evenement, maar voorlopig maak ik me niet druk omdat het kindje toch nog geen gehoor heeft.
6 maanden geleden
Reactie op mvdkam
In Groningen is het de afgelopen jaren goed te doen geweest! We hebben daar ...
De toiletten die op kingsland Groningen staan komen bij mijn werkgever vandaan. Ik zit op kantoor bij sijperda en hou mij ook bezig met de sanitaire voorzieningen haha! Grappig dit haha.
6 maanden geleden
Ik ben na een rondje boodschappen doen weer in slaap gevallen, dus mijn energielevel is echt 0 🤭 Gewoon gaan genieten!