6 Reacties

één maand geleden

Doe wat voor jou goed voelt. Ik heb 2 kleintjes en heb al vaak wat stoten en kopstoten, onverwachte duikers op mijn buik gehad. Maar niet voor gebeld. Baby zit in principe wel veilig genoeg. Maar nogmaals doe wat voor jou goed voelt en gerust stelt.

één maand geleden

Heb dinsdag een versie gehad en als dat 'geweld' gewoon kan denk ik dat er niks aan de hand is maar je kan altijd even bellen. Dat je de vraag stelt betekend dat je toch twijfelt en bij twijfel gewoon bellen😘

één maand geleden

Bij twijfel bellen! Laats kreeg ik een kopstoot tegen mijn lip. Na ontstekingen in mijn mond bleek mijn tand horizontaal gebroken te zijn door die ene kopstoot. 🤧Dus… als je een onderbuik gevoel hebt gewoon bellen en het niet weg wuiven.

één maand geleden

Ik ging laatst door m’n enkel en viel vrij hard op m’n zij. Vk gebeld en die wilde toch even een check aan de ctg en echo in het ziekenhuis. Toen was ik 31 weken zwanger. Er was niks aan de hand gelukkig! maar ze nemen dan liever het zekere voor het onzekere. Ik zou gewoon even bellen om te overleggen of er een check nodig is. Zo niet dan hoor je het wel, bellen vinden ze echt niet erg ☺️

één maand geleden

Wél bellen. Ik ben laatst gevallen, ook op m’n buik (niet opgevangen op m’n buik) en ze kwamen direct thuis naar het hartje luisteren. Het risico is dat je een scheurtje kan krijgen in je placenta (of dat je placenta loslaat). Bij mij was alles gelukkig goed, maar de VK zei dat je altijd moet bellen met zoiets omdat je kindje té kostbaar is om enig risico te nemen!

één maand geleden

Ik heb even gebeld! Ik hoef niet voor een ctg☺️