918 Reacties
één maand geleden
Reactie op Maiss
Ervaren meerdere een enorme druk onder en op de stuit? Ik weet gewoon ff ni ...
Ja, ischias iig. Een massage werkt goed om de druk eraf te halen. Daarna moet je de oefeningen volgen, waar ik zelf een beetje in faal eigenlijk 😅 stel ze altijd uit en blijf een beetje vermoeid en lui zitten of liggen 🫣
één maand geleden
Pfoeeee ik heb soms echt af en toe dat de kleine man m’n hele buik van binnen aan het verbouwen is.. voelt echt niet fijn. Dit heb ik bij de zwangerschap van m’n dochter niet zo gehad. Die was gewoon lekker aan het bewegen maar niet dat ik er “last” van had, maar deze…. 😰 Meer die dit hebben?
één maand geleden
Reactie op Maiss
Doe je dit bij de fysio? Ik ga dan morgen toch maar eens bellen want dit is ...
Ja, eentje speciaal gericht op postpartum. Zou inderdaad maar eens bellen, zo'n massage is iig echt een verlichting 😂
één maand geleden
Reactie op Xx2021
Pfoeeee ik heb soms echt af en toe dat de kleine man m’n hele buik van binn ...
Ja die van mij is ook actief 😂 soms gaat ze aan één kant liggen met haar halve lichaam, voelt zo vreselijk 🤭
één maand geleden
Reactie op kiim92
Zijn er meer die zich herkennen?
33 weken nu en de misselijkheid komt af e ...
Heb dat wel even gehad een paar weken terug, zit nu in de 35 weken en het gaat nu juist weer wat beter met mijn maag/misselijkheidgevoel. Heb er op het moment helaas niks tegen kunnen doen 🫣
één maand geleden
Reactie op kiim92
Zijn er meer die zich herkennen?
33 weken nu en de misselijkheid komt af e ...
Ja 👆🏻 33 weken en omeprazol helpt wel goed tegen de maagklachten nu…
één maand geleden
Ik heb nu 2 dagen verlof en ik heb 2/3 van mijn lijstje al afgewerkt terwijl ik voor mijn gevoel ook echt rustig aan doe :/ voel me eigenlijk ook fysiek helemaal prima, zelfs fitter dan een paar weken terug.. maar niks om handen hebben daar kan k niet zo goed tegen. Meer mensen 'last' van?
één maand geleden
Reactie op kristab88
Ik heb nu 2 dagen verlof en ik heb 2/3 van mijn lijstje al afgewerkt terwij ...
Ik kan je mijn adres geven, ik heb nog wel een lange to do lijst en weinig fitheid om dingen af te werken. 😇🤣
Het meest saaie advies; neem vooral je rust, nu kun je nog lekker uitslapen, ongestoord series kijken, boekjes lezen. Eventueel koken of bakken, vond ik in mijn verlof ook altijd leuk om te doen. Heb ik normaal geen tijd voor.
één maand geleden
Ik heb advies nodig!!
Wij hebben al een dochter, Fenna. En hebben nu de naam Floor in gedachten voor ons tweede dochter. We zijn alleen bang dat dit lastig gaat zijn met post etc.. heeft iemand advies? We hebben echt geen andere leuke naam in gedachten! En ik vind het zelf een beetje stom om de 2e dochter wel een 2e naam te geven, die we voor de 1e niet hebben.. iemand advies?
één maand geleden
Reactie op Lauw12345
Ik heb advies nodig!!
Wij hebben al een dochter, Fenna. En hebben nu de na ...
Als jullie al verliefd zijn op de naam Floor, dan zou ik daar zeker voor gaan. Tegenwoordig krijg je lang niet meer zoveel post als vroeger, dus ik verwacht niet dat dat perse een probleem is!
één maand geleden
Reactie op Lauw12345
Ik heb advies nodig!!
Wij hebben al een dochter, Fenna. En hebben nu de na ...
Gewoon doen hoor, de post is tegenwoordig zo weinig en als je ergens naar toe belt is het vaak op geboortedatum + naam. Ik en mijn zusje hebben ook dezelfde voorletter en nooit problemen mee gehad😊