784 Reacties
één maand geleden
Reactie op kristab88
Ik weet niet wat je precies voelt, maar bij mijn verloskundige zeggen ze we ...
Het is niet de borstkas maar net eronder zeg maar. Dus echt de bovenkant van de buik. Maar ook de zijkant, schuin onder de schouderbladen.
Gisteren controle gehad dus voelt als een overkill om nu te bellen. Maar het is wel een vreemd en pijnlijk gevoel. Heb wel ontzettend veel gedaan vandaag, dus hoop dat het gewoon daar vandaar komt maar twijfel toch
één maand geleden
Reactie op Lauw12345
Ik heb advies nodig!!
Wij hebben al een dochter, Fenna. En hebben nu de na ...
Een vriend van ons heeft een tweeling… en nooit bij nagedacht of hij stil gestaan..
maar ook alle 2 dezelfde voorletter Ayda en Ayza.
Elke keer met pasjes aanvragen (ov, Rotterdam, school) moeten we elke keer de bsn nummer controleren om te weten welke brief bij welke dochter hoort.
Laatst gaven ze ook aan dat ze liever of 2 namen hadden gegeven met andere initialen of voornamen met verschillende initialen.
één maand geleden
Reactie op spablauw
Het is niet de borstkas maar net eronder zeg maar. Dus echt de bovenkant va ...
Misschien dat die kleine zich afzet tegen de bovenkant van je baarmoeder?
Maar bij twijfel altijd bellen naar je verloskundige of gynaecoloog hoor, liever 10x te veel dan 1x te weinig.
één maand geleden
Reactie op kristab88
Ik heb nu 2 dagen verlof en ik heb 2/3 van mijn lijstje al afgewerkt terwij ...
Ja helemaal hetzelfde hier! Vind verlof zelfs een beetje saai 😂 alles al klaar.. nog 5 weken te gaan.. voel me zelfs nutteloos om te gaan liggen, slapen en series te kijken de hele dag. Niemand snapt het.. “iedereen kijkt toch uit naar z’n verlof”.
Bij alle leuke ideeen denk ik…. Ja niet handig nu ik zwanger ben en je weet niet wanneer het komt! :o
één maand geleden
Reactie op Momtobe🤍
Wij hebben de kinderwagen geleverd gekregen😍 Nu zit er op de bodem een soo ...
Ik heb er een wiegmolton en en hoeslaken overheen gedaan.
één maand geleden
Reactie op spablauw
Het is niet de borstkas maar net eronder zeg maar. Dus echt de bovenkant va ...
Heb dat ook een paar dagen gehad, volgens mijn verloskundige kwam dat gewoon door de groei van mijn buik. Kreeg verder ook geen tips om ervan af te komen ofzo, maar na een dagje of twee trok het wel weg gelukkig.
één maand geleden
Reactie op bentegou
Heeft iemand tips/advies of een wikkeldeken echt noodzakelijk is? Ik heb nu ...
Eerlijk advies, alles is ook binnen 24 uur in huis als je het toch nodig blijkt te hebben, dus schaf niet teveel aan als je twijfelt. In het geval van een wikkeldeken, wij hebben hem bij mijn zoontje niet gemist.
één maand geleden
Reactie op Sunshine91
Ja helemaal hetzelfde hier! Vind verlof zelfs een beetje saai 😂 alles al k ...
Ik heb nu onze trouwfoto besteld bij schilderen op nummer.. dat lijkt me wel een mooi projectje. En toch maar gewoon lekker blijven sporten, fietsritjes en koffie dates blijven doen. Als je lichaam niet aangeeft dat je zoveel rust nodig hebt zal het misschien ook nog niet zo zijn?
één maand geleden
Reactie op Sunshine91
Ja helemaal hetzelfde hier! Vind verlof zelfs een beetje saai 😂 alles al k ...
Ah ja ik kijk hierom zelfs een beetje op tegen mijn verlof. Voor de baby is alles klaar en ik heb geen enorme nesteldrang waardoor het huis op de kop moet. Ik plan wat extra yoga in, ga foto's inplakken, en heb van verschillende boekenreeksen het eerste boek gekocht, om te kijken of het wat is. En de verkering en vriendinnen gevraagd om lekker veel damen te ondernemen.
één maand geleden
Reactie op jetskexx
https://www.ikea.com/nl/nl/p/alskvard-hoeslaken-voor-kinderbed-wolken-stipp ...
Ik heb dezelfde. Passen perfect 🙌
één maand geleden
Reactie op Krissies
Nemen jullie als je flesvoeding gaat geven ook je eigen melkpoeder mee? Gez ...
Hebben wij bij onze dochter 1,5 jaar geleden niet gedaan. In het ziekenhuis die 1x nutrilon en daarna flesvoeding van de ah bio. Geen problemen mee gehad. Dus ik ga het nu ook zo doen