817 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kimberlyx98
Ja🫣 ik ben van mezelf een heel nuchter persoon met een hoge pijngrens die ...
Aah dit herken ik! Heb ook eentje die best pijnlijk drukt, maar kan het niet echt aangeven ookal doet het best flink pijn 😅 hoop ook maar dat ik niet met die hardhandige zit als het zover is..
één maand geleden
Reactie op spablauw
Welke kruiken hebben jullie gehaald ? Ik heb het liefst elektrische maar to ...
Van Prenatal die ouderwetse. Werd echt aangeraden door verloskundige en Kraamzorg. Voordeel tegenover elektrische is dat ze veel langer warm blijven.
één maand geleden
Reactie op kristab88
Hebben sommigen van jullie ook dat je bij één van de verloskundige van de p ...
Ja, en dat vind ik heel rot van mezelf. Maar ze maakte 3 grote fouten tijdens onze afspraak en dat was de eerste keer dat ik haar zag. We hebben allemaal weleens onze dag niet, maar die ervaring is toch blijven hangen
één maand geleden
Reactie op kristab88
Oeps, bericht was nog niet af.
Ik had mijn laatste afspraak bij één vd ver ...
Daar zou ik ook onrustig van worden. Ik hoop dat je een andere vk krijgt bij de bevalling!
één maand geleden
Reactie op Joewar
Doen jullie alle labeltjes van de babykleertjes?
Ik heb alles al gewassen. ...
Nee. Vind het wel fijn om te zien welke maatjes het zijn 😁. Waar geen maat op staat heb ik wel afgeknipt.
één maand geleden
Reactie op kristab88
Voor de ervaren zwangeren.. hoeveel kilo kom je gemiddeld nog aan in de laa ...
In de eerste twee trimesters kwam ik nauwelijks aan. Zat op m’n normale gewicht of soms zelfs lager. Maar sinds trimester 3 gaat het ineens hard. Ben in het derde trimester al 5 kilo aangekomen.
Maar ik moet bekennen dat ik ook veel snoepjes en koekjes eet. En na het avondeten heb ik vaak genoeg trek in nog een kleine maaltijd. Voor de rest zie ik er nog wel slank uit, dus hoop dat het zo blijft
één maand geleden
Reactie op spablauw
Welke kruiken hebben jullie gehaald ? Ik heb het liefst elektrische maar to ...
Wij hebben de elektrische van DERYAN.
Elektrisch werd ook aangeraden door onze kraamverzorgster.
Paar keer zelf getest en werkt echt super. Is op paar minuutjes warm en blijft ook echt heel lang warm.
één maand geleden
Is het herkenbaar voor anderen om weinig energie te hebben om te socializen? Ben gewoon het liefst met mijn eigen ding bezig, maar ik voel me schuldig over de appjes en telefoontjes die ik niet beantwoord. Ik denk dan steeds: ik doe het dan en dan wel.. maar als ik op dat punt aankom heb ik er echt even geen energie voor. We zijn ook nog eens net verhuisd, dus ben overdag druk bezig met alles een plekje in huis geven voordat de kleine er is. Herkenbaar voor anderen?
één maand geleden
Reactie op Cantwaittomeetyou
Is het herkenbaar voor anderen om weinig energie te hebben om te socializen ...
Heel herkenbaar! Heb dat ook! Het liefste alleen of met mijn eigen gezin om me heen 🤍🫶🏻 dit hoort erbij denk ik, de grote bubbel waar je nu een beetje ingaat… een natuurlijk proces 🤍
één maand geleden
Zijn er meer zwangeren die rond de 37 weken zijn en nog geen melk productie hebben? Ik heb zo’n manier geprobeerd wat de verloskundige zei om te kijken of er melk is maar ik heb nog niks, kan natuurlijk nog komen maar was benieuwd of er meerdere zijn die met 36/37 weken nog niks hebben!
één maand geleden
Kan iemand mij vertellen wat je voor de bevalling al moet aanschaffen/regelen op het gebied van een kolfapparaat?
Er wordt aangeraden om te beginnen met een medela kolf, die kun je huren via de thuiszorgwinkel. Aangezien je daarvoor betaalt wil ik die pas aanvragen als de baby er is. Maar moet je dan ook niet zelf iets van onderdelen aanschaffen?
Ga voor het eerst bv geven en ben wel naar een info-avond geweest, maar snap hier nog steeds weinig van 😆
één maand geleden
Reactie op Kimberlyx98
Zijn er meer zwangeren die rond de 37 weken zijn en nog geen melk productie ...
Ik heb nooit een druppel gelekt van te voren en had binnen no time genoeg melk voor een weeshuis 🐮
één maand geleden
Reactie op Mennos9
Kan iemand mij vertellen wat je voor de bevalling al moet aanschaffen/regel ...
Tijdens telefonisch gesprek met verloskundige zei ze dat je niets hoeft te kopen. Geen voedingsbodem, geen kolven etc. Toch alles is bijna volgende dag in huis als je het besteld op internet. Eerst maar is kijken hoe het verloopt zeiden ze.