827 Reacties
één maand geleden
Reactie op kiim92
Mss gekke vraag.. maar hoe kom je er nog aan? 😂 want dat lukt mij niet mee ...
Ja dit, scheren is echt niet meer te doen hoor. Of het is gewoon mislukt omdat je niks ziet 😂
één maand geleden
Reactie op kiim92
Mss gekke vraag.. maar hoe kom je er nog aan? 😂 want dat lukt mij niet mee ...
Ik kan er met een scheermes nog gewoon bij. Ik doe het op gevoel met mijn andere hand waar er nog haar zit, dit gaat gewoon altijd goed, zonder dat ik mezelf opensnij ofzo.
één maand geleden
Reactie op kiim92
Haha jaa! 😂
En die man van mij stelt dan wel liefjes voor, zal ik het doe ...
Mijn vriend heeft het vorige week 1x gedaan…. Nooit meer! 😖 super veel sneetjes (waaronder eentje bij mijn clitoris dus dat was al helemaal top 👌🏻). Heb dagenlang pijn gehad en jeuk van de wondjes.
Hij stelt het nog steeds voor maar heb vriendelijk bedankt.
Nooit. Meer.
één maand geleden
Reactie op kiim92
Echt chapeau dat je dat nog kan! 💪🏻 misschien ben je leniger dan ik 😂
Z ...
Ik ben niet lening, maar dat m'n bovenlichaam kort is in vergelijking met armen/benen helpt nu vast ook wel.
één maand geleden
Reactie op EMBO
Mijn vriend heeft het vorige week 1x gedaan…. Nooit meer! 😖 super veel sne ...
Hier ben ik ook bang voor, daarom vraag ik mijne ook niet 🫣
één maand geleden
Reactie op Xx2021
Haha, niet grappig hoor, maar blijkbaar vond hij het zelf wel geslaagd dat ...
Of ie het zelf geslaagd vond weet ik niet, maar hij wil vooral behulpzaam zijn 😅 heb me vandaag ook weer in bochten gewrongen om het zelf geklaard te krijgen en gleed bijna onderuit in de douche…
We hebben nu een compromis: het “driehoekje” en lies mag ie bij helpen maar echt down under doe ik nog liever blindelings en gesquat, dan nog een keer door hem 😅
één maand geleden
Reactie op Xx2021
En zittend? Is dat een optie? Al geprobeerd misschien.. Ik ga op de grond z ...
Ik draag mijn toch wel giga buik heel naar voor en heb ook niet zo’n lange armen 🙈 vandaar dat ik er gewoon moeilijk bijkan. Ik kan er wel nog net bij, maar niet comfortabel genoeg om echt netjes te scheren 🤪 al squattend is het enige wat nu wel nog lukt maar dat is natuurlijk niet zo lang vol te houden 😅
één maand geleden
Reactie op EMBO
Ik draag mijn toch wel giga buik heel naar voor en heb ook niet zo’n lange ...
Dit!
Buik erg naar voren, en geen lange armpjes. 😂
Als ik zit en m’n buik probeer in te houden is het heeeel niptjes. En dan vooral de bovenkant dat dan nog net zou lukken. Maar buik inhouden vind de kleine man dan weer niet zo tof 😂
één maand geleden
Hoi! Ik wil deze week de babykleertjes gaan wassen, maar doen jullie deze ook in de droger? Ik droog mijn kleding normaal aan de lijn, maar in de droger wordt het misschien weer zachter… ik hoor jullie meningen graag!
één maand geleden
Reactie op Verliefdemama
Hoi! Ik wil deze week de babykleertjes gaan wassen, maar doen jullie deze o ...
Ik heb ze niet in de droger gedaan, vind het zonde van de kleertjes.
één maand geleden
Ik heb het vooralsnog niet in de droger gedaan, maar ken moeders die de hele bups er zo ingooien. Vooral de kleren van de hema schijnen er prima tegen te kunnen.
één maand geleden
Reactie op Verliefdemama
Hoi! Ik wil deze week de babykleertjes gaan wassen, maar doen jullie deze o ...
Ik droog gewoon aan de lijn en het maakte de kleren niet hard, maar ik heb ook wasverzachter in mijn wasmachine zitten, dus geen idee of dat meespeelt.