827 Reacties

één maand geleden

Reactie op First Time Mommy88

Wie van jullie betaalt de zorgkosten met de bevalling en kraamzorg? Doen ju ...
Samen.. Naja.. de zorgverzekering natuurlijk…. Maar wij zijn getrouwd en hebben maar 1 gezamenlijke rekening voor alle in en uitgaves 🙈

één maand geleden

Reactie op kiim92

Samen.. Naja.. de zorgverzekering natuurlijk…. Maar wij zijn getrouwd en he ...
Wij ook

één maand geleden

Reactie op mom.of.one

Welk merk kan ik het beste nemen voor vitamine D?
Check even op insta de Verlosmoeder, die geeft uitleg welke goed is en welke niet! (Djanifa_verlosmoeder)

één maand geleden

Reactie op mom.of.one

Welk merk kan ik het beste nemen voor vitamine D?
Wij hebben die van Orthica

één maand geleden

Reactie op maanbloem

Staat er toevallig al niet op dat ze steriel zijn? Zo niet 1tje laten uitko ...
Heb t nagevraagd bij het verkooppunt en ze zijn al steriel idd 🙌🏻

één maand geleden

Als je de baby overdag ook in de box laat slapen, hoe moet die dan opgemaakt worden? Hoort daar ook een dekentje oid bij?

één maand geleden

Reactie op Nootje90

Als je de baby overdag ook in de box laat slapen, hoe moet die dan opgemaak ...
Niet opmaken, gewoon los erin leggen en dekentje erover of in een wikkeldoek.

één maand geleden

Hebben jullie officieel iets geregeld voor de voogdij? Dit is iets wat nog op mijn lijstje staat maar we vinden het zo iets heftigs om van mensen te vragen, en ook lastig om te kiezen tussen onze zussen. Het is ook lastig in te schatten wie er op het - noodlottige- moment dat het nodig zou zijn in een goede situatie zou zijn om een kindje erbij op te vangen..

één maand geleden

Reactie op kristab88

Hebben jullie officieel iets geregeld voor de voogdij? Dit is iets wat nog ...
Wij hebben gratis een voogd aangewezen via www.rechtspraak.nl destijds toen wij de keuze maakte bij de 1e, was er maar 1 geschikte optie en die wou graag voogd zijn mocht het nodig zijn. De voogd kan er ook voor kiezen iemand anders als verzorger aan te wijzen, mocht diegene het bijvoorbeeld zelf niet kunnen op dat moment. De voogd die wij gekozen hebben, doet het zelf of draagt haar voogdij over aan mijn ouders als de kinderen het wensen en mijn ouders nog in goede gezondheid zijn.

één maand geleden

Hoi ladies! Wij zijn van plan om de eerste tijd gebruik te maken van een cosleeper. Nu zie ik allerlei filmpjes van mensen die een trolley aanschaffen en daar bijvoorbeeld een schoon setje kleding, billendoekjes, luiers, hydrofieldoeken etc. in bewaren en die naast het bed zetten. Wat denken jullie, is dit echt nodig? Ik twijfel enorm of het echt veel voordeel zal hebben

één maand geleden

Reactie op AIS96

Hoi ladies! Wij zijn van plan om de eerste tijd gebruik te maken van een co ...
Ik ga luiers enz gewoon in/op mijn nachtkastje leggen. En kleding ligt in de kamer naast ons dus dat pak ik daar wel gewoon. Een trolley neemt ook weer onnodig extra ruimte bij ons in denk ik. Wel heb ik zo een trolley nu voor beneden (peuter van bijna 2,5jaar nog in de luiers) en dat is wel echt een aanrader. Dan hoef ik straks niet voor iedere luier ook weer naar boven als je nog aan het herstellen bent. En nu ook alleen maar al fijn dat ik niet voor iedere luier naar boven moet. En die trolley trek ik de hele woonkamer door naar waar mn zoon verschoont wilt worden, ook naar de wc als hij daar geplast heeft op wc verkleiner.

één maand geleden

Reactie op AIS96

Niet gehad en niet gemist bij de eerste. Verschonen doe ik gewoon op de babykamer, op de commode, dat werkt wel zo fijn. Die 5 meter loopt lukt ook nog wel en scheelt veel ruimte in je eigen slaapkamer. Die staat hier tenminste al flink vol door de wieg die er bij staat.

één maand geleden

Reactie op AIS96

Ik ga een klein mandje op m’n nachttafeltje plaatsen met de basics om te verzorgen + wegwerp pads mocht ik eens op bed willen verschonen Maar ik denk dat ik liever snachts naar de babykamer loop. Kan mn partner wat doorslapen… (zware job)

één maand geleden

Reactie op AIS96

Wij hebben deze. Heb er luiers in, doekjes, crème, spuugdoek, hydrofieldoek, vijltjes, extra speen, en reserve setje kleding. Dit is makkelijk mee te nemen van beneden naar boven 😁

één maand geleden

Reactie op kiim92

Wij hebben deze. Heb er luiers in, doekjes, crème, spuugdoek, hydrofieldoe ...
Waar heb je deze vandaan?

één maand geleden

Reactie op AIS96

Wij hebben ook een tas waar we dat soort essentials in doen en die we dan boven/beneden kunnen gebruiken of gewoon even in de auto mikken als we eventjes weg moeten! Zitten luiers in, doekjes, billenzalf, spuugdoekje, hydrofieldoek, extra kleding setje etc.

één maand geleden

Reactie op AIS96

Oh nee ik denk echt van niet. Bij ons is de babykamer direct naast onze slaapkamer, bij onze 1e ook altijd naar de babykamer gelopen 's nachts. Misschien als babykamer op andere verdieping is dat het nog wel fijn zou zijn, maar anders zou ik het onzin vinden 🤭

één maand geleden

Reactie op LittleStar16

Waar heb je deze vandaan?
https://share.temu.com/Aulv14ldtlA ☺️

één maand geleden

Reactie op AIS96

Ik heb wel zo’n trolley omdat ik maar kleine nachtkastjes heb. Maar in mijn trolley zit vooral mama-verzorging en borstvoedingsspullen. Alles wat de kraamverzorgster nodig heeft bijvoorbeeld. Ook extra snacks, drankjes, etc. Het karretje kan dan ook mee naar de kinderkamer meegenomen worden. Alle babyspullen blijven daar.

één maand geleden

Reactie op sjrona

Ik heb wel zo’n trolley omdat ik maar kleine nachtkastjes heb. Maar in mijn ...
Ja zo heb ik dat idd ook. Vooral spullen voor mezelf, om het makkelijk te maken. Echt top!