832 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Jet/

Zou inderdaad even bellen voor een check. Ik had vrijdag een hoge bloeddruk ...
Ik heb gebeld en verloskundige is net hier geweest. Bloeddruk gelukkig wel goed maar hoeft niet altijd samen te gaan. Ik moet toch naar ziekenhuis voor verder onderzoek omdat de hoofdpijn zo extreem is.

24 dagen geleden

Reactie op mom.of.one

Ik heb gebeld en verloskundige is net hier geweest. Bloeddruk gelukkig wel ...
Beterschap!

24 dagen geleden

Ik heb al sinds zondagnamiddag last van voorweeen. Deze komen op en af vooral savonds. Geen pijl op te trekken qua frequentie/hoeveel tijd tussen Nu sinds een kwartier heb ik een constante menstruatiekramp-gevoel. Het krampachtig gevoel houdt echt minutenlang aan… zonder echt “aanleiding” want geen regelmatige weeën ofzo… Nog mensen al ervaren of…? Ben vandaag 38 weken. Morgen geplande controle bij vk

24 dagen geleden

Reactie op mom.of.one

Ik heb gebeld en verloskundige is net hier geweest. Bloeddruk gelukkig wel ...
Goed dat je hebt gebeld dus! Veel beterschap en ik hoop dat het ‘gewoon’ hoofdpijn is! Veel succes in het ziekenhuis!

24 dagen geleden

Reactie op EMBO

Ik heb al sinds zondagnamiddag last van voorweeen. Deze komen op en af voor ...
Ja vele vrouwen hebben dit rond deze termijn. Zijn deze week ook veel topics over geopend. Je lijf is zich aan het voorbereiden. Ik heb ze ook al sinds 36 weken en ben nu 38 + 3.

24 dagen geleden

Reactie op Jet/

Goed dat je hebt gebeld dus! Veel beterschap en ik hoop dat het ‘gewoon’ ho ...
Net terug alles was gelukkig goed. Bloeddruk was netjes, bloedonderzoek was goed dus wat het nu is geen idee. Ik hoop dat het snel wegtrekt want fijn is het niet zo heftig.

24 dagen geleden

Reactie op mom.of.one

Net terug alles was gelukkig goed. Bloeddruk was netjes, bloedonderzoek was ...
Ah fijn dat de onderzoeken in ieder geval goed waren! Dan nu vooral lekker op de bank/in bed en hopen dat de hoofdpijn snel zakt!

24 dagen geleden

Reactie op mom.of.one

Net terug alles was gelukkig goed. Bloeddruk was netjes, bloedonderzoek was ...
Fijn dat alles goed is! Maar vervelend van de hoofdpijn! 🙁 mss oververmoeid? Te weinig water?

23 dagen geleden

Mischien een beetje een gênante vraag. Maar ik heb sinds gister en vandaag enorm veel stoelgang ben zo 5x per dag aan de beurt. Is dit herkenbaar voor iemand en zou het een voorteken van een naderende bevalling kunnen zijn? Ik ben 37+4

23 dagen geleden

Reactie op kiim92

Fijn dat alles goed is! Maar vervelend van de hoofdpijn! 🙁 mss oververmoe ...
Ik slaap wel echt al nachten super slecht maar kan niet echt overdag bij slapen omdat ik dan niet moe ben. Drinken is niet anders dan normaal. Enigste wat ik anders ben gaan doen is frambozenblad thee gaan drinken maar kan me niet voorstellen dat het daardoor komt.

23 dagen geleden

Zijn er vrouwen die al weken rondliepen met 2/3 cm ontsluiting? Hoeveel weken duurde het voor de bevalling startte ?

23 dagen geleden

Reactie op Nine A

Mischien een beetje een gênante vraag. Maar ik heb sinds gister en vandaag ...
Hier ook vaak.. al een aantal weekjes. Maar geen bevalling. Het kan wel zijn dat het nu bij jou anders is. Want voor de bevalling ruimt je lichaam alle ontlasting wel op

23 dagen geleden

Reactie op Nine A

Mischien een beetje een gênante vraag. Maar ik heb sinds gister en vandaag ...
Ja hier vaak 2-4x per dag en ook vaak erg slap, maar geen diarree. Heb het idee dat met het getrappel/geboks van de baby mijn darmen er gewoon niet zoveel zin meer in hebben. Alles komt natuurlijk ook wat meer in de knel te zitten door een groeiende baby. Volgens mij gaat mijn lijf een beetje in de spaarstand, overal zo weinig mogelijk energie aan geven en alle energie naar de laatste groeispurt van minibaby 💛

23 dagen geleden

Reactie op EMBO

Ik heb al sinds zondagnamiddag last van voorweeen. Deze komen op en af voor ...
De eerste weeën bij mijn eerste bevalling voelden ook als menstruatiekrampen. Het heeft daarna wel vlot doorgezet. Kan dus verschillende kanten op gaan 😊 in ieder geval succes!

23 dagen geleden

Hoiii, ik verlies steeds wat druppels vruchtwater en heb af en toe heftige krampen maar zijn geen weeën. Kan de bevalling nu snel beginnen omdat ik vruchtwater verlies? Ze zeiden dat ik veel vruchtwater heb ben nu 38+3 🩵

23 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Hier ook vaak.. al een aantal weekjes. Maar geen bevalling. Het kan wel zi ...
Heb je er ook zoveel kramp bij? Vandaag na alles wat ik eet echt giga kramp en rennen. Over de hele dag door een kramperig gevoel.

22 dagen geleden

Reactie op Nine A

Heb je er ook zoveel kramp bij? Vandaag na alles wat ik eet echt giga kramp ...
Ja ook veel krampen..

22 dagen geleden

Wanneer maken jullie het bedje/ de cosleeper op? De lakentjes etc zijn al wel gewassen en liggen er in een plastic zakje in..

22 dagen geleden

Reactie op Eva003

Wanneer maken jullie het bedje/ de cosleeper op? De lakentjes etc zijn al w ...
Ligt al 2 weken opgemaakt, niet in zakjes of zo. Wordt niet heel vies lijkt mij.

22 dagen geleden

Reactie op Eva003

Wanneer maken jullie het bedje/ de cosleeper op? De lakentjes etc zijn al w ...
Ledikantje heb ik voor de sier opgemaakt. Wiegje staat opgemaakt beneden en cosleeper doe ik denk ik als de bevalling begint? Die komt naast het bed, dus stel ik zo lang mogelijk uit. Wel al getest hoe het staat, en toen weer opgeborgen 😜