841 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Ds0

Hey is niet voor het eerst, deze zwangerschap wel eens vaker wat rood/roze ...
Ik zou ook gewoon bellen hoor! Liever voor niets, dan dat je iets mist! Daar zijn ze voor :)

21 dagen geleden

Reactie op Ds0

Ja dan zou ik idd toch bellen! Beter overleggen en gerustgesteld worden😊

20 dagen geleden

Reactie op sjrona

Mag ik vragen welk merk? Of via welke webwinkel?
Ja zeker, ik heb hem via baby natural store 😊 ben heel benieuwd hoe de kleine erop gaat reageren.. twijfel je of?

20 dagen geleden

Welk dekentje hebben jullie voor de cosleeper? Ben al 2 weken aan het zoeken maar nog niet de juiste gevonden…. 🥸🥸🥸helppp

20 dagen geleden

Reactie op sjrona

Mijn verloskundige raadde me een schapenvachtje aan voor in de kinderwagen ...
Ja zeker! Ik heb ook nog wollen rompers & pyjamas besteld bij Dilling. Wol is namelijk temperatuur regulerend en zou eht beste moeten werken voor baby’s 😁

20 dagen geleden

Waar gaan jullie in bevallen?

20 dagen geleden

Reactie op Ds0

Vanaf hoeveel bloedverlies zouden jullie de vk bellen bij 35 weken?
Bij mij zeggen als je meer vloeit dan bij een normale menstruatie. Het is normaal om richting het einde wat meer bloedverlies te hebben. Maar als ik zelf nu bloedverlies zou ervaren zou ik denk ik toch gewoon altijd bellen ter geruststelling :)

20 dagen geleden

Reactie op duenjeanlaodin

Welk dekentje hebben jullie voor de cosleeper? Ben al 2 weken aan het zoe ...
Ik heb een dekentje van Witlof met Teddy voering. Deze is qua TOG fijn voor de winter en makkelijk op te maken en op te dekken. Ze zijn via Vinted ook voor leuke prijzen te koop!

20 dagen geleden

Reactie op Kindjenovember

Als in kleding of bevalbad of een bed? Ik doe mn pyama lekker aan en wil weer op een baarkruk bevallen denk ik.

20 dagen geleden

Ik heb een nieuw comfy huispak (broek+sweater) gekocht en ligt klaar op de bevaltas. Als het begint, doe ik dit aan met een topje onder, zonder beha, en ga zo naar het verloskwartier In het ziekenhuis ben je dan ook lekker comfy, de broek en sweater is makkelijk uit te spelen indien nodig/als je de kleren toch niet kan verdragen. Wil in bad bevallen dus echt investeren in zo’n bevaljurk wou ik niet. Maar denk dat ik wel iets aan zal willen tijdens het opvangen van weeen buiten het bad.

20 dagen geleden

Reactie op EMBO

Ik heb een nieuw comfy huispak (broek+sweater) gekocht en ligt klaar op de ...
😄 ik heb exact hetzelfde gedaan. Een nieuw comfy zacht huispak en ligt ook klaar op de vluchtkoffer met lekker zittend sport topje 🙈 Ook ik wil in bed bevallen en zou dat sport topje kunnen aanhouden mocht ik willen. We gaan de bevalling filmen (zelf via statief) als het allemaal loopt zoals het gaat natuurlijk. Ik heb wel een bevaljurkje gekocht, maar niet de versie met knopen op rug en schouder, wel eentje met veel knopen van voor zodat je nadat je uit bad bent ook huid op huid kan doen en later thuis ook makkelijk met nachtvoeding. Deze werd mij sterk aangeraden door een vriendin 🥰

20 dagen geleden

Ik heb een xxl mannenshirt gekocht bij de Zeeman. Valt lekker groot, beetje als een kort jurkje en zit lekker los op mijn lichaam. Ik wil in bad bevallen dus neem ook een sport topje mee voor als ik in bad ga en toch iets aan wol houden.

20 dagen geleden

Reactie op Ds0

Hoe is het?

20 dagen geleden

Reactie op Eva003

Hoe is het?
Goed! Nog wel last van wat harde buiken maar dat is al een poosje af en aan (geen regelmaat oid) en geen bloed meer verloren! Dus heb het er voor nu bij gelaten☺️

20 dagen geleden

Ik heb een oversized baseball shirt/jurk besteld op shein haha

20 dagen geleden

Ik heb een bevaljurk gekocht die aan de voorkant snel openkan (voor huid op huid direct na de bevalling en borstvoeding) en aan de achterkant kan ie ook open voor evt een ruggenprik. Hij is niet perse mooi, vooral praktisch😅

20 dagen geleden

Ik heb twee bevaljurkjes gekocht. Ene ziekenhuisproof en de andere chill voor erna en dat we huid op huid contact kunnen doen. 🥰

20 dagen geleden

Mijn vriend gaat vanavond naar een feestje, maar ik merk dat ik dit echt niet fijn vind. Heb al gevraagd of hij niet veel wil drinken voor het geval dat. Ben nu 36 weken. Vanaf wanneer staan jullie partners 'stand-by'?

20 dagen geleden

Reactie op Moma35

Mijn vriend gaat vanavond naar een feestje, maar ik merk dat ik dit echt ni ...
Ik vind het niet erg als mijn vriend iets leuks gaat doen, zolang het niet te ver weg is en hij geen alcohol drinkt. Vanaf week 36 ongeveer zo afgesproken, zelf zou hij het ook niet leuk vinden als hij me niet zelf naar het ziekenhuis kon rijden.

20 dagen geleden

Reactie op Moma35

Mijn vriend gaat vanavond naar een feestje, maar ik merk dat ik dit echt ni ...
Op voorhand hadden we afgesproken vanaf 36 weken. Maar toevallig is hij nu aan het detoxen dus tot december sowieso geen alcohol. Komt mooi uit nu 🤪 Maar daarnaast gaat hij ook niet heel ver meer weg en blijft op een half uurtje afstand van het huis.