841 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Moma35
Mijn vriend gaat vanavond naar een feestje, maar ik merk dat ik dit echt ni ...
Wij hebben vanaf 37 weken afgesproken dat hij meer thuis is en niet meer drinkt. Maar zelf wilde hij al iets eerder stapje terug nemen en lekker bij mij en onze zoon blijven.
19 dagen geleden
Reactie op Moma35
Mijn vriend gaat vanavond naar een feestje, maar ik merk dat ik dit echt ni ...
Ik was afgelopen vrijdag 36 weken en mijn vriend had dit weekend nog wat leuke dingen staan, dus afgesproken dat hij na dit weekend niet meer dan 2 biertjes drinkt zodat hij altijd kan rijden.
19 dagen geleden
Hebben jullie ook de hele tijd het gevoel alsof je echt moeten rennen naar de wc (beetje diarreegevoel),maar dat je dan niet hoeft? Wat is dat🙈?
19 dagen geleden
Reactie op Toppertje2024
Hebben jullie ook de hele tijd het gevoel alsof je echt moeten rennen naar ...
Ja, alsof je moet poepen, maar blijkbaar heb ik de energie/puf er niet voor? 😂
19 dagen geleden
Reactie op kristab88
Ja, maar regelmatig moet ik ook wel echt een beetje.
Ah fijn die herkenning! Ja, als ik echt moet, voelt het toch net anders, maar ik trap er wel steeds in 🫠
19 dagen geleden
Kan je de forward leaning intervention van spinnig Babies ook blijven doen als je kindje weer goed is gaan liggen?
Vrijdag lag mevrouw ineens overdwars en raadde de verloskundige deze oefening aan. Ik heb nu het idee dat ze weer goed ligt, maar vind dit heel lastig voelen. Ik hoef dinsdag pas naar de gynaecoloog dus vraag me even af of ik die oefening nu wel of niet moet blijven doen?
19 dagen geleden
Reactie op kristab88
Ik heb soms bij het afvegen een heel klein beetje lichtroze op het papier.. ...
Mijn verloskundige gaf aan dat in de laatste fase een beetje afscheiding met wat bloed/roze etc niet iets spannends. Pas bij bloedverlies lijkend op menstruatie wel bellen (staat op mijn bellijstje).
19 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Kan je de forward leaning intervention van spinnig Babies ook blijven doen ...
Ik heb van de week een filmpje hierover gezien en daarbij werd opgenoemd om die oefening alleen te doen als je zeker weet dat de baby “niet juist” ligt… maar goed, had het verder nog nergens gelezen/gehoord..
19 dagen geleden
Hey meiden!
Ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke ideeën hebben voor de kraamvisite als herinnering. Zo ken ik iemand die polaroids maakte van de kraamvisites en in een lijst plakte of een kant-en-klaar geboorteboek heeft gekocht waarin kraamvisite een tekstje kan schrijven en wat vragen kan beantwoorden. Misschien hebben jullie nog wel een origineel idee? Ik ben helaas niet zo creatief met dat soort dingen ;)
19 dagen geleden
Reactie op IK12342024
Ik heb van de week een filmpje hierover gezien en daarbij werd opgenoemd om ...
Thanks, ja ik meende ook zoiets gehoord te hebben maar geen idee meer of dat een betrouwbare bron was 😅
19 dagen geleden
Reactie op herfstbaby95
Hey meiden!
Ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke ideeën hebben voor ...
Dit klinkt wel leuk eigenlijk. Ik had zoiets gedaan met mijn mini babyshower en ben van plan dat zelfde boekje te gebruiken voor met kraamvisite 😂